wanneer zou jij je paard verkopen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:41

Moeilijke vraag eigenlijk... Als het echt niet meer zou klikken tussen ons, of als ik het qua geld niet meer op kan brengen, dan gaat ze wel weg ja. (Nadat ik mijn auto heb weggedaan denk ik)
Maarrrr als er iemand heeel veeel voor zou bieden gaat ze eigenlijk ook wel. (Hoewel ik me daar ECHT geen zorgen over hoef te maken! Knipoog )

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:44

Als ik ECHT een geldgebrek zou hebben (ik wil me er best kapot voor werken maar als ik het dan nog niet haal..) dan zit er niets anders meer op.
Als er een miljoen op wordt geboden wil ik er nog wel over nadenken, maar ik denk dat het 'nee' wordt.

Laatst heb ik een beetje voor zo'n keuze gestaan. Ik was echt ontzettend bang dat m'n pony blind zou worden (door wrs staar, áls dat al voorkomt bij jonge paarden, dat weet ik dus niet). maargoed, ik dacht dus echt dat dat hij blind zou worden.
Toen heb ik erover nagedacht, áls het zo zou zijn zou ik hem houden, en mijn eigen dromen laten varen. (springwedstrijden enz enz)

Toen ben ik er eigenlijk pas achter gekomen hoeveel ik van hem hou, en dat ik nooit meer zo'n pony als Passion tegen zou komen, dat kán gewoon niet! Haha!

Toen ik erachter kwam dat toch alles goed met hem is, was het net een droom die opnieuw uitkwam Lovers

Dit wordt een beetje offtopic, maar in zo'n geval is het toch echt anders dan dat je het maar inbeeld..

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:39

Furie staat nu te koop wegens tijdgebrek omdat die gewoon alle aandacht van de wereld nodig heeft want anders gaat die zich vervelen en dingen slopen. Zo'n beslissing doet altijd pijn maar je weet zelf dat het wel de beste oplossing is. Al is dat wel heel moeilijk toe te geven voor je ouders maar nu ben ik het met ze eens. Mijn pony's verdiend gewoon het beste en daarom staat die te koop. (Als iemand intresse heeft, zie profiel)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:27

Nooit. Het is mijn lieve schat en die blijft lekker bij mij!
Tenminste ik zal er alles aan doen om het te voorkomen dat hij weg moet. Haha! (tenzij er geldgebrek oid om het hoekje komt kijken maar daar ga ik niet van uit dat dat gebeurt.)