Wat is jou record afvallen in 1 les?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:26

NiCoLiEnTjE schreef:
euh 2x in 1 les! nog niet zo lang geleden (2 maandjes of zo) dat was van rambo!De 1ste x bokte hij mega hoog toen ik aan het galloperen was! en de 2de x was een beetje een domme actie!!! (he LAU) Maar helaas is rambo weer weg!

ja idd, rambo draafte heel normaal, gooit ze dr benen over zn nek en springt eraf! doos...

mijn record is 1, maar dan wel heeeel vaak 1x per les eraf vallen Haha!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:40

In een les 1× denk ik, misschien 2, maar dat kan ik me niet eens herinneren dan Haha! (Die 1× natuurlijk wel heeeeel erg vaak *LOL*)
Met een wedstrijd wel eens 2× in die 5 minuten en dan ook nog eens 3× zonder beugels op de nek gezeten.. Was met paard dat een beetje gek werd als ze alleen in de bak was en langs een lange zijde moest, zodoende een wedstrijd in bokkensprongengalop, wat soms niet bepaald uit te zitten was (vooral niet voor mij als klein opdondertje van 9 of 10 die nog niet echt veel gewend was, behalve wat lage bokjes)
Zonder zadel ben ik er nog nooit afgevallen, ook niet echt vaak zonder gereden Schijnheilig

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:44

Ik hou het bij 2x in 1 les Knipoog maar dan van een paard van 1.75 .... Dat is niet bepaald een pretje Maar dat paard staat er dan wel om bekend hoor, elke keer als er iemand op rijdt wordt die persoon eraf gegooid, het gebeurd maar zelden dat dat niet het geval is aangezien het paard je er niet op voorberijd, je zit, lekker aan de teugel lekker in draf, paardje, oortje naar voren, ineens BOK PLOF daar lig je en het paard heeft dan een lol als je hem loslaat Pling denk maar niet dat alle andere ruiters dan nog veilig zijn hoor in de les, dat paard in kwesie valt alle paarden aan die maar in de buurt komen, komen ze niet in de buurt dan gaat ie er wel naar toe Frusty

Groetjes Tessa

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:26

whahahah klopt ongevee lau maar hij had vlak daarvoor gebokt en toen was ik blijve zitten (maar net hoor) dat was bij de x en toen sneed hij bij de x een hoek af en toen bonkt! Altijd blijve lache he hihi

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:27

die hoek sneed ie af bij de c oeps...