Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna heerlijk gereden. Helaas gisteren niet vanwege die stomme avondklok maar vandaag gaan we weer lekker verder waar we gebleven waren.
Helaas is dat aan de eigenaren per wei zelf en zit bij Pinda's groep er wat tussen wat te beroerd is om dat te doen, dus kwam alles van onze groep van 5 op mij en nog een andere stalgenoot neer vorig jaar. Dan is het wel vervelend veel werk, maar als je met 4-5 man bent en om de beurt dagelijks doet stelt het niks voor. Hoop dat staleigenaren dit jaar wat stricter gaan zijn in handhaving.
Ze staat ook met een snotneusje dus durf haar nog niet bloot te zetten, het waait hier nog best kil helaas. Dus ze heeft nog een ongevoerd jasje aan tegen de wind voor de zekerheid. Vanavond maar even zien wat ze aangeeft.
Vanmiddag ophalen
Niet heel fancy (en wit
aiiii), maar technisch heel goed, oerdegelijk en mooi ruim voor Pinda's grote lijf en giraffehals
En lage instap, dat maakt het op- en afladen hopelijk ook wat makkelijker voor madam stuntel.
Miep is wat mat en luiig nu, die vindt het ook maar lastig. Hoe graag ze ook zont
Heerlijk beest! Ik mag weer verder werken aan mijn duidelijkheid en focus 
Mooi laagdrempelig beginnen met oefenen!

Gefeliciteerd met je trailer!
Hoe groot is hij nu? Hij toont plots heel groot. Wel ontzettend vervelend, klinkt ook een beetje zoals Marie. Die ijsbeert ook in de stallen als ze met kranen bezig zijn en veel mensen rond de stallen hangen. Vanaf het rustig is staat zij ook weer rustig. Heel vervelend, ze heeft ook altijd alles gezien en elke kleine veranderingen hebben een grote impact... Hoop dat dit er ooit nog uit gaat, maar vrees een beetje dat het echt iets karakterachtigs is... In het rijden is het ook een compleet ander paard.
Goed dat je hebt doorgezet, hoe komt het dat je dan spanning opbouwt als je een maand niets hebt gedaan?
Ik heb ook een nieuwe, sinds 2019, amper gebruikt
hoop dit jaar daar verandering in te brengen
volgens mij kan je dat gratis proberen. Ik heb weleens met iemand meegekeken en vond de filmpjes heel duidelijk uitgelegd. Hij zegt geen stomme dingen

CalipsoLover schreef:Ooh wat ziet Mexx er goed uit Babootje!Hoe groot is hij nu? Hij toont plots heel groot. Wel ontzettend vervelend, klinkt ook een beetje zoals Marie. Die ijsbeert ook in de stallen als ze met kranen bezig zijn en veel mensen rond de stallen hangen. Vanaf het rustig is staat zij ook weer rustig. Heel vervelend, ze heeft ook altijd alles gezien en elke kleine veranderingen hebben een grote impact... Hoop dat dit er ooit nog uit gaat, maar vrees een beetje dat het echt iets karakterachtigs is... In het rijden is het ook een compleet ander paard.
CalipsoLover schreef:Hier gaat het met Marie al iets beter, buik staat al een pak minder gespannen en ben haar volop aan het bijvoeren. Hopelijk kunnen we over een week of 2 weer aan de slag.