GEFELICITEERD MALIK
CalipsoLover schreef:Ooh wat ziet Mexx er goed uit Babootje!

Hoe groot is hij nu? Hij toont plots heel groot. Wel ontzettend vervelend, klinkt ook een beetje zoals Marie. Die ijsbeert ook in de stallen als ze met kranen bezig zijn en veel mensen rond de stallen hangen. Vanaf het rustig is staat zij ook weer rustig. Heel vervelend, ze heeft ook altijd alles gezien en elke kleine veranderingen hebben een grote impact... Hoop dat dit er ooit nog uit gaat, maar vrees een beetje dat het echt iets karakterachtigs is... In het rijden is het ook een compleet ander paard.
Hij is 'normaal' wel rustig op stal. Het is alleen als de merrie uit stal gehaald wordt en hij moet blijven staan dat hij zo flipt. Nu hij er alweer een maandje staat, gaat het weer goed.
Maar wat ook niet kan is beide tegelijk in de molen zetten en er dan 1 uithalen. Je moet dan of met zn tweeen zijn of ze er apart inzetten.
Gisteren hadden ze bij de service Mexx even op de poetsplaats gezet en daarna de merrie gepakt om dr in de molen te zetten. Nou dat ging niet goed. Hij gaat dan compleet uit zn plaat. Wij hadden al gezegd: doe dat niet, maar nu weten ze ook waarom
Hij moet het wel afleren. Het is voor hemzelf ook zo vervelend. Dus we gaan ermee aan de slag.
Voorlopig is het maar even online. Ik snap het principe erachter en het is nu ook weer niet dat we geen controle over hem hebben. Maar ik wil het gedrag er echt uit hebben.
CalipsoLover schreef:Hier gaat het met Marie al iets beter, buik staat al een pak minder gespannen en ben haar volop aan het bijvoeren. Hopelijk kunnen we over een week of 2 weer aan de slag.
Wat fijn! Tja het gaat er harder af dan eraan bij die jonge paarden. Komt omdat ze ook nog in de groei zijn.
Mexx zal nu rond de 1.60 zijn.
Dit was hem toen we hem kochten. Hij werd wel als 1.60 verkocht maar ik denk echt niet dat hij dat haalde.
Hij heeft wel erg veel front en daardoor lijkt hij een stuk groter. Hij moet nog 4 worden, ik denk wel dat er nog een centimeter of 4 a 5 bij kan komen.