Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

. En plan a is 7 april onze eerste B wedstrijd te startten. Rijden ging afgelopen vrijdag top ondanks de storm (alleen een buitenbaan beschikbaar) en afgelopen zondag ging het helemaal geweldig! Wat een paar keer hulp vanaf de grond allemaal wel niet kan doen! Zal even de filmpjes plaatsen om verschil te laten zien.

ze was super braaf! Merk wel dat ik dr nog moet leren dat ze voor de druk van Mn Been opzij moet. Rem, gas en stuur zitten erop. Maar als ik met Mn linkerbeen druk om dr lijf meer rechts van de weg te rijden heeft ze nog geen idee wat dat betekend
klinkt wel heel goed!!

Dat opzij stappen voor het been is ook even een dingetje wat ze door moeten krijgen!

Ze begin het stukje loslaten en buigen om het binnenbeen steeds beter te begrijpen. Stukken waar ze zich echt loslaat gaat ze echt heel fijn draven
Zijn nog kleine stukjes natuurlijk maar voor het gevoel gaan we goed vooruit de laatste tijd 
melissa_93 schreef:Miesje ik zit er meestal 3x per week op en af toen een keer extra longeren. Maar soms ook een keer longeren inplaats van rijden. Ze loopt dus meestal 3, soms 4x per week. En als het qua tijd een keer niet zo goed uitkomt dan ook wel eens minder. Maar vind 3x rijden per week tot nu toe nog wel even genoeg.