capopjekop schreef:Ik vind dat je heel veel moeite in iemand steekt die het je niet teruggeeft. Ze kan idd prima 's middags nog een dutje doen. Het is al geweldig dat je haar de kans geeft met je paard te werken en dat je tijd wil investeren. Ik vind het best asociaal dat hoe ze daar mee om gaat
Dit dus. Ik heb sinds februari een leuk paardje om te rijden (eerste instantie) en verzorgen. Dinsdag is mijn vaste dag, rest in overleg. Ik mag altijd vaker dus, en eigenaar gaat ook weleens dinsdag mee.
Vandaag dus beetje brak opgestaan, school net weer begonnen (vd kinderen dan). Ik had eigenaar geappt of ze mee wilde en of er nog bijzonderheden waren.
Geen antwoord, dus ik ben zelf gegaan maar ipv rijden wat WADH (jong paard trouwens en kent dit niet echt, maar zeer leergierig en begin gemaakt aan het leren inparkeren)
(Op stal een berichtje terug inmiddels want ze was net wakker maar geen bijzonderheden.)
Ik heb dit naar de eigenaar geappt en we houden ook Equilab bij dus daar wat uitgebreidere beschrijving gedaan. Kreeg ik een appje: “dankjewel voor het gaan weer

”
Dat vind ik zo lief: heb al vaker benadrukt dat ik echt heel blij ben met paard, zo’n lief dier en leuke klik, én haar als eigenaar! Het is gewoon niet altijd makkelijk je dier zo ‘los te laten’, ik heb het zelf nooit (echt) gekund dus weet hoe belangrijk die juiste match is..