Een nieuw paard: Bij jullie ook zo lastig te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Langcara

Re: Een nieuw paard: Bij jullie ook zo lastig te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 11:44

Shires zijn best wel duur hoor, dat valt tegen. Ik weet niet waar je woont maar in Duitsland (ik woon vlakbij de grens) is ook nog Robin Hood Stables. Die doet ook in shires.

ingetje3012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 12:05

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! Dat het een gezond en sportief jaar mag worden!!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:23

Op naar een nieuw topic voor het nieuwe jaar!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Op een goede paardenzoektocht *\o/*

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:27

En dat uiteraard de paardenzoekers hun droompaard spoedig mogen vinden!

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:29

Als eerste: iedereen een goed, gezond en sportief 2012 gewenst met vooral veel paardengeluk! Niet teveel oliebollen gegeten :D ?

Vrijdag voor de tweede keer dus naar België geweest. Beide Negro zussen nog een keer uitgebreid bekeken en los in de binnenbak gehad. Ging met een dubbel gevoel naar huis, ik weet het even niet meer :o . De kleine 2,5 jarige valt binnen mijn budget, haar grotere volle zus in principe niet. Ik probeer op mijn intuïtie te vertrouwen, net als ik ooit bij Usha heb gedaan. Waarom dan toch de twijfel? Ik miste het gevoel nu bij de 2,5 jarige en trok juist meer naar haar zus.
Een vriendin had mij al eerder geattendeerd op een jonge zwarte Houston merrie van 3,5 jr bij haar op stal, net zadelmak. Gisteren samen met een andere vriendin gaan kijken om toch een goed vergelijk te hebben. Een hele brave, aansprekende chique merrie van (slechts) 1.63m met goede beweging. Duidelijk het meest aansprekende paard wat ik tot op heden heb gezien. En vooral: in niets deed ze me denken aan Usha. Maar...al wel zadelmak :+ . Moet ik mijn wensenpakket toch aanpassen?
Ik ben natuurlijk nog maar sinds een week of 3 heel rustig weer op zoek en mis Ush op dit moment weer flink. Ik heb nu 5 adressen bezocht. Ik ken mensen die maandenlang aan het zoeken zijn geweest, meer als 50 paarden heb gezien :? . Heb ook via pb deze week meerdere tips gehad, super aardig maar laat het voor nu even rusten. Het is geen pakje boter wat je loopt, ik ga voor een maatje voor het leven.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:34

Meiden, ik wil jullie even bedanken voor de feedback die ik heb gehad over de advertentie van onze Kaipirinha. Hij is verkocht! (onder voorbehoud van klinische keuring) Hij gaat het super krijgen bij zijn nieuwe eigenaren!

Succes met zoeken naar een fijn paard voor jullie zelf. Ik heb er nog maar eentje in de aanbieding ;) maar die mag ook nog wel even rond blijven scharrelen bij ons op stal.

Succes dames!

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:11

Dimple, Gefeliciteerd!
( ;) ga ik weer verder op zoek! :D )

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 21:42

Super Dimple! Gefeliciteerd!
Shires zijn idd vrij duur, diegene die ik gezien heb is 500 euro boven budget, dus daar valt misschien nog iets over te handelen. Dit paard staat bij Robin Hood Stables, maar dat is vlakbij Heusden Noord-Brabant dacht ik. Of lees ik het heel verkeerd op de site?

En we zijn op blz 200 beland, gaat iedereen mee naar het nieuwe topic?
Ik zal in ieder geval blijven hangen. Denk dat ik nog wel even aan het zoeken ben. :-)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:29

Waar is het nieuwe topic?

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 00:41

Ik ga morgen kijken. Spannend. Alleen is de rijbak schijnbaar niet te rijden en gaat men ervan uit dat ik gelijk een buitenritje ga maken , ander paard gaat wel mee....
Is dit jullie ook wel eens gebeurd ? en hoe daar mee om te gaan ?

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 07:56

Ik doe ook mee in het nieuwe topic! wordt er al iets gemaakt of bestaat het al?

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 09:15

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:43

wreckh schreef:
Super Dimple! Gefeliciteerd!
Shires zijn idd vrij duur, diegene die ik gezien heb is 500 euro boven budget, dus daar valt misschien nog iets over te handelen. Dit paard staat bij Robin Hood Stables, maar dat is vlakbij Heusden Noord-Brabant dacht ik. Of lees ik het heel verkeerd op de site?

En we zijn op blz 200 beland, gaat iedereen mee naar het nieuwe topic?
Ik zal in ieder geval blijven hangen. Denk dat ik nog wel even aan het zoeken ben. :-)

Hm, er is hier vlakbij over de grens een stal waar men shires fokt en traint ook. En zij zit hier ook op bokt. Weet alleen naam niet meer van de stal, dacht dus robin hood maar dat blijkt niet zo te zijn.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:46

Ik zal hier een slotje zetten, gezien er een nieuw topic is. :)