Ik zit nog te bedenken of ik weer eens n itp zal maken van Gentle en zn sneeuwpret
Wauw! Knappe Feyre
Hihi, normaal onverstoorbaar Tinker dan he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren met een vriendin rondje gewandeld en vandaag was mijn vriend mee. Volgende keer ga ik er op! Dat durfde ik nu niet, sommige plekken waren ijzig en glad 

Is dat ook gefilmd?
Hahahaha wat moeten jullie gelachen hebben, banaan is hier ook wel echt favoriet

En hij heeft me er toch een draf op zitten bohhhhh! Dat ben ik niet meer gewend na Dexter 

Ik vind 700 kilo per stuk echt meer dan genoeg

Wat een mooie winterplaatjes heb ik voorbij zien komen! Het is weer allemaal wat te veel om op iedereen persoonlijk te reageren, excuses!
Wat fijn dat de clinic goed ging en je nu helemaal in de wolken bent
Lijkt idd of hij schuift.

en wat een heerlijk filmpje die nieuwsgierige oortjes!
ik weet het nog goed met Mac, in het begin stond ik helemaal stijf van de adrehaline maar inmiddels loopt hij heel braaf aan een los touwtje mee. (In het begin dus niet toen was hij mega opgefokt)

zaterdag was Mac wat ontstuimig, maar goed ik had er al 2 weken niet meer opgezeten dus ik nam het hem niet kwalijk
hij deed wat van die jolige bokkensprongetjes maar niets gemeens dus ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen
zondag ook gereden en toen heeft hij helemaal niet meer gebokt 

Leuk filmpje van de sneeuwrit!

wat een geweld dan! Doet zo samen op pad 
sneeuwrit
oei, die trucjes zijn niet leuk, hopelijk vergeet ze die snel weer

irritante puber!!

zo anders dan Pinda, maar ook leuk om te doen

Zoals jullie weten vond ik ze al wat vermagerd en was ik haar al aan het bijvoeren. Maar nu was het echt ribben tellen op een week tijd en ze stond er zooooo zielig bij. Meteen dierenarts gebeld, aangeraden om haar nog eens te ontwormen en nog extra hooi te geven. Meteen equmectine gegeven, ging vandaag weer langs om bij te voeren en een extra hooinet te geven, had ze gemest in de poetsplaats en ja hoor! Een hele hoop bloedwormen. Had 2,5 maand geleden nog met een sterke ontworming ontwormd, dus geen idee hoe ze eraan komt. Binnen 6 weken nog eens Equest geven op aanraden van de dierenarts.

CalipsoLover schreef:Ja ik volg gewoon een "plan" volgens de dierenarts, dus altijd een andere en dan 2x per jaar een sterke. Pramox heeft ze dus 2,5 maand geleden gehad. Ik kijk wel regelmatig eens in de mest of ik niks geks zie maar dat zegt niks natuurlijk. Lesje geleerd, vanaf nu dus regelmatig mestonderzoek laten doen.
Bloedonderzoek doe ik om te kijken of ze nergens een te kort hebben. Zeker toen Diallo nog vaak binnen moest staan in de winter.

CalipsoLover schreef:CalipsoLover schreef:Toen had het gevroren en was er een vermoeden van lintworm bij een ander paard...
Dat bleek dus achteraf niet het geval te zijn. Nog altijd geen idee wat dat was. Maar was toen aangeraden door de DA om die alvast te geven terwijl we het mestonderzoek afwachtte.