Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zou in principe echt poepsimpel zelf te maken zijn maar ik wilde een ademende stof en de enige waar ik ervaring mee heb dat het echt fijn spul is en doet wat het beloofd is back on track.
Gisteren avond had ie wel door hoeveel moeite het me kost om niet moeder kloek te zijn en Joy in te pakken in bubbeltjesplastick. 
Tenzij de wonde echt ontstoken zou zijn of er pezen geraakt waren waardoor hij extra zorgen/rust nodig had die op weide niet te bieden is, is daar geen enkele reden toe. Rationeel weet ik dat wel. Emotioneel wil ik mijn baby bij me hebben.
Mijn baby van 400kg ofzo.
pien_2010 schreef:Niets mis met je gevoel en goed dat je jouw verstand erbij gebruikt.
Zelfs brave veulens niet.
Ook het besef dat Joy uitzonderlijk braaf is zette me aan het denken wat ik kon inkopen om het makkelijker en sneller te laten gaan als het eentje was met wat minder geduld.
handig om het vuil er uit te trekken

Joy vind mij inmiddels de oorzaak van zijn probleem en niet de oplossing. Het was ook mijn fout om te gaan terwijl ik al wat frustratie had… *zucht* Ik maak me dan zorgen als het niet perfect verbonden is en raak gefrustreerd als dat niet lukt.. cirkeltje dus. Het is terug afgedekt en ben nu bij mijn fysio maar ben in staat om, als ik hier klaar ben, terug te gaan.
pien_2010 schreef:Dat is fijn Kathleen. Joy reageert dus sterk op je. Dat is duidelijk.

Morgen even uitgebreid de tijd nemen om met hem te tutten.
pmarena schreef:Dat is met dieren, kinderen, alles eigenlijk.... het is echt klöte om dingen te moeten doen waardoor ze je maar stom vinden....
Ik word er zelf nog naar van als ik er aan denk dat dat de laatste herinneringen zijn die ze aan mij hebben.... kan me dus heel goed voorstellen hoe je man zich er over moet voelen