Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:Wie weet staat ze over 5 maanden ook nog te koop en kun je haar dan wel zo inladen en meenemen.If it's meant to be, it's meant to be.
anjali schreef:_Tarzan schreef:Nou, paardje gaat mee hoor.
Verzorgster was daar om voor te rijden dus moeten nog even bellen met de eigenaar voor de prijs en wanneer we hem ophalen.
Maar ik ben dus geslaagd![]()
![]()
Proefrijden ging wat problematisch maar komt helemaal goed![]()
Proficiat! Maar, weet je de prijs dan nog niet?
Oehlala schreef:Staan ook wel n hoop paarden op die al eerder in de verkoop hebben gestaan. Die zijn nu goedkoper met snelle afhandeling voorkeur etc, dan denk ik dat er iets mis mee is. (Misschien ook niet maar dat gevoel krijg ik erbij).
ikke schreef:Oehlala schreef:Staan ook wel n hoop paarden op die al eerder in de verkoop hebben gestaan. Die zijn nu goedkoper met snelle afhandeling voorkeur etc, dan denk ik dat er iets mis mee is. (Misschien ook niet maar dat gevoel krijg ik erbij).
Is dat dan bij dezelfde koper?
Of zijn dit de eerste verschijnselen van mijn voorspelling?
Oehlala schreef:Dat "ik wil een snelle verkoop" viel mij ook al op.Staan ook wel n hoop paarden op die al eerder in de verkoop hebben gestaan. Die zijn nu goedkoper met snelle afhandeling voorkeur etc, dan denk ik dat er iets mis mee is. (Misschien ook niet maar dat gevoel krijg ik erbij).
Mkango schreef:Oehlala schreef:Dat "ik wil een snelle verkoop" viel mij ook al op.Staan ook wel n hoop paarden op die al eerder in de verkoop hebben gestaan. Die zijn nu goedkoper met snelle afhandeling voorkeur etc, dan denk ik dat er iets mis mee is. (Misschien ook niet maar dat gevoel krijg ik erbij).Ik weet niet of het betekent dat er iets mis is met het paard, maar ik zou iig doorscrollen. Dat je in deze markt snel moet zijn, soit, maar een verkoper die je bij voorbaat al in de nek loopt te hijgen, zou ik overslaan.
Dilan93 schreef:Trekt mij ook niet echt aan nee, advertenties met 'snelle afwikkeling heeft de voorkeur'
Als ik dat wil, ga ik wel naar een veiling