vibabu schreef:Dat is de nacht voor kring concours den helder gebeurd. Eerste keer dat het in de schooten werd gehouden (even wat noord Hollands er doorheen) moet in ieder geval voor 2008 geweest zijn, zelfs nog wel een paar jaar eerder.
Klopt! Dat je dat nog weet. Ik ben nog langs het concours geweest die morgen om me af te melden.
Was in 2007, vanuit Wolvega nog langs Babbels geweest namelijk die daar vlakbij als veulen in de wei liep. Hij is overladen aan koliek Marcella, operatie opgestart, maar afgebroken ivm teveel afgestorven darm.
Citaat:
Mijn pupje is fris! Wil het liefst zo hard mogelijk lopen. Maar niet meer zo met die kop slaan gelukkig en ze begint al aardig sterk te worden. Waar je eerst alle kanten op slingerde begint ze als volwaardig paard te voelen. Met haar 162

ik ben alleen bang dat het wel een beest wordt die je aan het werk moet zetten. Merk nu dat als ze druk is en hard wil verder wel heel braaf is maar als ze wat meer uit zichzelf gekeerd is dan vind ze van alles en :/
Doorwerken dus
Wel fijn dat ze braver wordt!
Giv ziet er goed uit!
Mijn gupje gaat begin dit jaar wsl zijn L-debuut maken, hij heeft nu wel genoeg kilometers gemaakt in de B HC
Ben benieuwd hoe hij het oppakt als het een tandje hoger wordt. Hij springt heel graag dus komt vast wel goed. Deze week hadden ze voor de grap een kerstboom onder de hindernis gelegd, werd hij ook niet anders van