Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miranda06 schreef:Ik heb een mooi groot paard te koop
van ongeveer 1,76 en 5 jaar oud. vader: johnson
Als iemand een groot paard zoekt stuur maar een pb'tje

Miranda06 schreef:Miranda06 schreef:Ik heb een mooi groot paard te koop
van ongeveer 1,76 en 5 jaar oud. vader: johnson
Als iemand een groot paard zoekt stuur maar een pb'tje
Hij is er nog steeds
Weet iemand ook een stal waar ik (mocht ik hem niet kwijt kunnen)
hem kan inruilen voor een recreatiepaard/pony?
Ik kan namelijk alleen maar stallen vinden die meest springpaarden en dressuurpaarden
hebben maar dat zoek ik dus niet. Gewoon een leuk recreatie paard /pony
En een beetje in het Noorden van het land?
bertine37 schreef:Ik wordt inmiddels ook al behoorlijk moe van het zoeken ha..ha..
Gisteren met mijn dochtertje bij een schatje geweest. maar was een oudere fokmerrie en haar rug was best een beetje doorgezakt. Die is het dus niet geworden.
Er zijn nu nog 2 paarden die behoorlijk aan mijn eisen voldoen. voor de ene ga ik er een lange reis voor ondernemen.
Ik zit een beetje met het punt dat ik niemand meekrijg die er een volledige dag voor wil uittrekken. De eigenaar heeft op mijn advertentie gereageert ( geen bokker) en schrijft uitgebreid over haar paard. Omdat het zo ver is heeft ze aangeboden te blijven logeren, maar dat vind ik toch een beetje eng in mijn uppie. Ze is lyrisch over haar eigen paard. (logisch) maar geeft volgens mij ook wel een vertekend beeld. Ze moet hem wegdoen vanwege financieen.
Wat zouden jullie doen ? in je uppie een nachtje logeren bij de verkopende partij ? ( ze wil overigens geen proefperiode) , maar mag daar rijden zo veel ik wil.
Dan zou je hem al mee kunnen nemen eventueel. 
Word zo moe van mezelf. Maar heb nog naar een friese ruin en naar een shire ruin een mailtje gestuurd die me erg aanspraken. Wil toch nog wat meer rondkijken, denk ik.

woensdag om 9 uur word die opgehaald!