Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pmarena schreef:Ja gelukkig dan snel kunnen zien dat hij goed loopt. Ik ben benieuwd of het verband er nog goed om zit de volgende keer dat je langsgaat inderdaad. Hij is natuurlijk wel super braaf en wijs, maar hij houdt ook wel erg van aan dingen pielen en prutsen
voor vannacht kan ik alleen maar hopen dat hij het met rust laat. 

hij heeft weinig zin voor zelfbehoud.
Ayasha schreef:Ja even wel. Had even zin om te huilen, gelukkig kwam de dwaas aan draven alsof er niks was (buiten een rood been.) dus had wel een sterk vermoeden dat het gewricht en de pezen oké waren. Maar het is nu toch opletten met ontstekingen natuurlijk en hopen dat hij niet met de bandage gaat prullen.
Of tenminste; dat het het beste zou zijn als het genaaid werd. Voorlopig gaat het goed. Ik hoop dat hij de draadjes er gewoon in laat en dat het zo kan genezen. Het was nog niet lang gebeurt, de DA maakte gewoon schoon en het bloed gutste er terug uit.
Wat op zich niet "erg" is in die zin dat het dan wel proper bloed maar een mooi zicht is het niet natuurlijk. Dus na de "proper" foto" hebben we zijn onder been terug moeten afspoelen om het meeste nieuwe bloed er af te krijgen en daarna is hij gebandageerd.
Maar mijn moeder-instinct was even flink aan het vechten met mijn logica. 
maar uiteindelijk kan niemand hier iets aan doen. Tis gewoon brute pech. Er is niks geraakt en hij laat het goed verzorgen.

hij weet wel dat als ik bel en zeg dat ik denk dat het genaaid moet worden als er genoeg huid is, dat het dan ook altijd zo is.
Dus dat doet ook wel wat waarschijnlijk.
kleine hartendief.
Rêve heeft op haar achterbenen twee strepen lopen van een van haar onmogelijke avonturen. Als ze er van af komen met een schoonheidsfoutjes kan ik alleen maar dankbaar zijn voor het geluk. 
en hij is wie telt. Gelukkig zijn de mensen die toegezegd hebben begripvol. Er komt minstens 1 nieuwe man bij waarschijnlijk begin oktober. Dan is Joy zijn wonde genoeg genezen dat ik het wel aan durf met een beschermer. Heb eentje van Back on track besteld. Over een verbandje desnoods. Gewoon om zeker te zijn. Als de wonde goed dicht is gaat hij natuurlijk gewoon weer naakt door het leven maar gezien dat ene stukje dat Pmarena ook al zag wil ik voorbereid zijn. Ik heb met de rooie zo’n wondje gehad en die kunnen best een paar weken gevoelig zijn voor open stoten en ontstekingen. 

hij reageert er totaal niet op dus als de wonde dicht is maar nog kwetsbaar kan deze er rond als er nieuwe bij komen de eerste dagen. En nu om zijn verband meer te steunen.