Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nouklime schreef:@Melissa haha nee heb er nog steeds niet op gezeten! Toen het weer mocht begon het te sneeuwen en te vriezen en ben toch echt een mooi-weer-ruiter merk ik want heb doordeweeks als het pikkedonker is totaal geen drang om te rijden. Wel dagelijks oefeningen gedaan en een paar keer per week gelongeerd. ga er dit weekend weer op! dus ik hoop dat ik jullie een leuke update kan sturen!![]()
@Murosch ik smelt van je dochter en haar prachtige stippelpony!
mazzeltje die mooi meegenomen is.
! Alleen nu kan ik echt niks doen met mijn paarden. niet dat, dat heel erg is hij is nog jong en gelukkig staat hij overdag wel ruim 10 uur in de paddock met een maatje dus bewegen doen te wel.

En dus daar ook voor de aller eerste keer gegaloppeerd! Deed hij super braaf op twee keer weer bol en kop tussen de benen na (waar ik hem tot nu toe makkelijk uit kan 'trekken' gelukkig).
. Ik kan nu ook niks hoor qua rijden. Ik vind het nu ook wel even prima. Nog éééven geduld dan is dat gewinter weer voorbij. Tot die tijd geniet ik maar gewoon van een paar blije hoofden. volgens mij zijn ze hier wel happy met die sneeuw 

Duimen draaien dat lieve knappe kya er weer helemaal bovenop komt