Hi, wat tof dat je het boek in een ruk hebt uitgelezen. Ik hoop dat je niet al te veel nare dingen herkende uit het boek.
We hebben eindelijk een ondertekendatum voor het nieuwe huis. Woensdag de 26e. Dus dan gaan we donderdag verhuizen. We verwachten dat het 7 dagen verhuizen wordt en dan op de laatste dag gaan de paardjes mee. Dus zeg 1 september ongeveer.
Ik ga dan Callas de dagen ervoor op het spul van Zacharyhill zetten dat ze mij via Tinka heeft bezorgd. Ook nu weer vandaag in de antiluis zetten en dan de dag voor vertrek ook in de hoop dat we de luisjes niet mee verhuizen.
Ik heb nog wel te voet gewandeld en wat gegrondwerkt met Callas samen met mijn paardenvriendin die over was uit NL, maar we hadden nog willen gaan rijden, maar dat is er niet meer van gekomen. Er waren zoveel bezichtigingen, drie stuks toen zij er waren en we zijn dan weggegaan en dagjes uit gedaan, want erbij zijn vond ik maar niets. Dus helaas, het gaat allemaal op de nieuwe plek gebeuren. Maar voorlopig zal er helemaal niets gaan gebeuren. Eerst mag ze wennen aan het nieuwe huis. Ik denk dat het dan nog wel een maand of zo gaat duren eer ik voor het eerst wat met haar ga doen...
Het is niet te bevatten dat we over twee weken gewoon in het nieuwe huis zitten. Erg veel zin in een nieuw avontuur.
Nu nog even dit huis verkopen. We hebben gevraagd of die mevrouw met dat twee na laagste bod wat wil klimmen, dat horen we maandag als ze voor een tweede visite komt. En anders dan accepteren we dat toch, dan zijn we er maar vanaf. Als je 1x per maand zes uur heen en weer moet gaan rijden om twee dagen bij het oude huis te zijn om te maaien en schoon te maken, word ik daar ook niet blij van. Van dit bod ook niet, het is ook niet onderbouwd of zo, maar goed, deze mevrouw heeft wel het geld liggen en hoeft geen lening te nemen. Want dat is het probleem op dit moment er zijn meerdere hogere biedingen geweest, maar die mensen moeten allemaal afhaken omdat de Franse banken geen overbruggingskredieten meer willen geven. Dat hebben we zelf aan de lijve ondervonden.
Ik houd jullie op de hoogte.