Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Ze neemt de telefoon niet op schreef ze al. Die jongere generatie appt over het algemeen liever dan dat ze bellen.
Sheran schreef:Ook ik (bijrijder, vroeger wel aan de andere kant gestaan) ga weer voor de zoveelste keer op zoek naar iets nieuws. Ik word er wel een beetje verdrietig van dat het steeds niet lukt. Het lijkt alsof de verwachtingen anders zijn geworden dan vroeger, of dat er in deze regio (Leiden) gewoon minder mensen een paard hebben waar ze een bijrijder voor zoeken, zonder dat er van alles mee aan de hand is of ze toch al van plan zijn hem te verkopen.
Sheran schreef:Zetten jullie zelf advertenties, of kijken jullie ook actief naar bijrijders die zich aanbieden? Op welke platforms zijn jullie actief?
muppetmayo schreef:Nou dat herken ik zeker Fly_high! Ik wil graag veel springen, urenlang buiten rijden en veel wedstrijden doen. Geen koudbloed ras, en oja, geen klusjes en geen bijdrage betalen alsjeblieft. Wel lekker duidelijk maar niet echt wat ik zoek
Siamsmeesje schreef:Dan wil ik jullie graag mijn eigen geval voorleggen. Ik ben door wat dingen nogal onzeker over hoe ik mezelf als bijrijder zou kunnen aanbieden. Wat zouden jullie nog willen weten/anders omschrijven, want ik ben zo slecht in mezelf 'verkopen/aanprijzen'![]()
- 11 jaar geleden twee bijrijdpaarden/halve stal gehad (ik woon bijna op de NL/BE grens), gestopt door DSLD van het ene paard, verhuizing eigenaresse van het andere paard
- na een aantal valpartijen (en bijbehorende blessures) over de jaren nogal onzeker geworden
- inmiddels onder begeleiding/les weer aan het draven, en zelfs al een klein stukje galop gedaan weer
- zoek een bijrijdpaardje om dressuurmatig mee te werken, maar ik zoek zeker geen 'groot' paard, ik wil er nog graag overheen kunnen kijken. Momenteel les ik met een IJslander, maar in het verleden ook een Camargue/Comtois/HaflingerxComtois/Fries/Lipizzaner gereden.
- rijden is zeker leuk, maar niet het enige, grondwerk en lange teugelen doe ik ook graag
- klusjes geen bezwaar, maar wel in verhouding, of zoals Sheran het zegt, liefst met gesloten beurs
- lessen wil ik graag blijven doen bij mijn huidige instructrice, maar ik sta zeker open om ook eens iemand anders te proberen. Mijn huidige instructrice lest zelf bij oa Jeff Sanders
- ik ben 55 jaar, 1.59m, heb een auto en ben voor nu de hele dag beschikbaar