Joya krijgt wat hulp bij het
verharen van de gevederde vrienden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Reneee schreef:@fransje23 Gefeliciteerd met Joya!
Wat een leuke foto's van Elano! Ik vind zijn snor zo grappigLijkt wel een pleeborstel.
Zilver kan het allemaal mooi even verwerkenOok fijn voor haar.
Jeetje biancalaylo het zit je ook niet mee. Zijn het alleen de luizen die je doen verhuizen of is er nog meer niet naar wens?
@Karma Het wordt inderdaad al een echt paard! Maar ze zal het fijn vinden dat ze nog even lekker op de wei mag.
De wond van Dex is naar joh. Ik denk dat het ook fijner is als hij wat kan bewegen. Beweging is goed voor de bloedsomloop en dat zal de genezing ook wel ondersteunen denk ik.
Fflur ziet er goed uit! Wat fijn dat ze niks om het zadel gaf. Ze heeft echt al een volwassen uitstraling joh.
Ik zag Miles vanmorgen lastig eten dus het is tijd voor de tandarts. Onderaan staan zijn tanden echt gigantisch scheef, dus ik ben benieuwd wat de tandarts te zeggen heeft.
_Reneee schreef:Ja vervelend is dat hè als je zoveel bij moet voeren. Ik moest op mijn vorige stal ook eigen hooi kopen, bietenpulp, luzerne, zemelen.. Het liep de spuigaten uit. En dan was het kuil inderdaad ook vaak te nat, al voer ik toch liever hooi. Zo vervelend als het niet naar je zin is...
fransje23 schreef:Goed en voldoende ruwvoer is toch wel essentieel. Paard kan niet zonder en gaat echt achteruit zonder. Wat dat betreft is zijn de andere faciliteiten toch minder van belang. Echt goede stal vinden is toch best lastig soms.