Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Muga schreef:Bedankt voor de tips!
Dat gaat wel goedkomen. We hebben een pup gereserveerd in België dus mogen een paar keer heen en weer.
Charlie is wel erg leuk! Fijn dat je kudde weer een paardje groter is. Heb je er nog 1 in de toekomst onderweg of ga je met 3 paarden de winter in?
Hasselt is zwaar overrated (vergane glorie) en duur om te parkeren terwijl de meeste panden leeg staan.
dus potentieel ga ik met zes de winter in. Krijg ook dagelijks berichten waarvan er mogelijk ook nog willen komen kijken. Dus denk dat er nog wel bij komen.Muga schreef:Dat klinkt als een mooie vulling van je wei. Stond daar nou ook een schuilstal? Heerlijk hoor. Als de mannen zo samen kunnen opgroeien!
Heb je je prijzen nog aangepast? Naast tijd, zou het vanuit jou toch niks moeten kosten zou je denken? Helemaal als je zoveel interesse hebt.
momenteel heb ik de prijs gehouden zoals ze was omdat het allemaal jaarlingen lijken te worden. Naar volgend jaar toe kan ik nog kijken hoeveel ze eten en hoeveel ik over houd als we op ons maximum zitten.
Heerlijk ploegje mannen heb je lopen en zo grappig hoe iedereen zich aan Joy vast kleeft
Waardevolle factor in een kudde jonkies, en dat terwijl hij zelf nog zo jong is .

)
Hij snapt ook de sociale regels nu waardoor het leven een stuk eenvoudiger geworden is voor hem natuurlijk. 

pien_2010 schreef:Ojeetje. Niet fijn. Kijkt hij nu bedremmeld of zie ik dat fout. Mannen ook altijd....

alsof dat helpt.