Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boyca

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 11:21

Knappe 3 musketiers. <3

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 12:33

Mooi dier die charlie.

Zeer fijn dat het zo goed verlopen is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 13:08

Het is een erg leuk dier. :j
Hij speelt ook met Joy dus hij voelt zich prima thuis. Het wordt wel een vrij grote kerel denk ik. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 18:24

Heerlijk hoe snel de hummels leren. Charlie weet nu wat de voerzakken betekenen en schuift netjes aan. :j

Vandaag even borsteltje er over gehaald en zijn manen en staart gekamd zodat we elkaar wat leren kennen. Toen er een bui kwam hebben Leo en Joy hem letterlijk naar de schuilstal geloodst. :+:

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 20:57

Bedankt voor de tips!
Dat gaat wel goedkomen. We hebben een pup gereserveerd in België dus mogen een paar keer heen en weer.

Charlie is wel erg leuk! Fijn dat je kudde weer een paardje groter is. Heb je er nog 1 in de toekomst onderweg of ga je met 3 paarden de winter in?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 21:04

Muga schreef:
Bedankt voor de tips!
Dat gaat wel goedkomen. We hebben een pup gereserveerd in België dus mogen een paar keer heen en weer.

Charlie is wel erg leuk! Fijn dat je kudde weer een paardje groter is. Heb je er nog 1 in de toekomst onderweg of ga je met 3 paarden de winter in?

Wil je wandelen en natuur: Zutendaal.
Shoppen: Genk shopping centrum. :) Hasselt is zwaar overrated (vergane glorie) en duur om te parkeren terwijl de meeste panden leeg staan.
Genk en Hasselt hebben beide een wandelroute met graffiti art, dat is mogelijk het enige waarvoor ik nog naar Hasselt zou gaan.

Mogelijk nog drie. Er komen twee mensen nog voor de 1e keer kijken en eentje voor de tweede keer met haar dochter. Zij zelf is overtuigd maar ze willen de dochter betrekken in de beslissing en die was op kot toen ze de 1e keer zijn komen kijken. :) dus potentieel ga ik met zes de winter in. Krijg ook dagelijks berichten waarvan er mogelijk ook nog willen komen kijken. Dus denk dat er nog wel bij komen.
Ik wil er maximum zes dus als de drie die nu komen toe zeggen is er pas weer plek als Joy naar huis komt.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 22:41

Dat klinkt als een mooie vulling van je wei. Stond daar nou ook een schuilstal? Heerlijk hoor. Als de mannen zo samen kunnen opgroeien!
Heb je je prijzen nog aangepast? Naast tijd, zou het vanuit jou toch niks moeten kosten zou je denken? Helemaal als je zoveel interesse hebt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 22:54

Muga schreef:
Dat klinkt als een mooie vulling van je wei. Stond daar nou ook een schuilstal? Heerlijk hoor. Als de mannen zo samen kunnen opgroeien!
Heb je je prijzen nog aangepast? Naast tijd, zou het vanuit jou toch niks moeten kosten zou je denken? Helemaal als je zoveel interesse hebt.

Er staat een schuilstal op. :j momenteel heb ik de prijs gehouden zoals ze was omdat het allemaal jaarlingen lijken te worden. Naar volgend jaar toe kan ik nog kijken hoeveel ze eten en hoeveel ik over houd als we op ons maximum zitten.

Ik denk dat het nu verstandig is om eerst te bewijzen dat ik kan bieden wat ik beloof… als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet niet goed waarom maar ik heb het gevoel dat dat moet als ik het echt wil kunnen doen. Elke opfok beloofd goede zorgen. Aan mij om waar te maken dat ik inderdaad individuele aandacht bied die resulteert in fijne paarden denk ik… anders kunnen ze ze overal kwijt voor een hogere prijs uiteindelijk… klinkt dat enigszins zinnig?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 23:23

Wat een plaatje is Charlie en zo’n lieve blik in zijn oogjes <3 Heerlijk ploegje mannen heb je lopen en zo grappig hoe iedereen zich aan Joy vast kleeft :D Waardevolle factor in een kudde jonkies, en dat terwijl hij zelf nog zo jong is .

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 13:37

Dat klinkt heel erg zinnig Kathleen. Ik vind dat je heel erg goed en integer bezig bent waarbij ik hoop dat jullie jezelf niet tekort gaan doen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 15:23

Dat moeten we dus nu even bekijken. Dat hangt ook een stuk af van hoeveel ze eten natuurlijk. Ik hoef er niet perse op te verdienen. Echt niet. Voor mij is het ook een stukje een droom waar maken eindelijk en het gevoel dat ik iets nuttig doe. Zolang we er niet op bij leggen is het goed voor mij.

Joy ís inderdaad een waardevolle kuddegenoot maar zoals ik het nu in schat zou Charlie wel eens een gelijkaardig karakter kunnen hebben.

Terror heeft net wat balkjes mogen draven. Binnenkort ook nog eens een sprongetje met haar doen. :+:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 18:46

Drie dikke vrienden inmiddels. <3
Charlie is enthousiast op de voerzak inmiddels en hij vertrouwde me vandaag ook dat het voer in de bakken ook eten is. _O-
De eigenaresse zei dat Charlie graag mee eet met iemand en Joy besloot hem dat te gunnen vandaag. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leo staat heel charmant maar ze hadden een soort kroeltrein gecreëerd met de eigenaresse van Charlie. <3

Het zijn echt drie leuke mannen en twee super lieve meiden nu. Hoop dat ik er zo nog mag aantrekken <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:56

Ik vind op de bovenste foto's dat de halfbroers de zelfde uitstraling hebben.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 19:55

Joy en de andere palomino zijn halfbroers hè :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 20:01

Toch kijken ze beiden kalm en wijs. Fijn gewoon.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 20:50

Leo ziet er inderdaad meer relaxed uit nu :j

(ik wilde dit al zeggen voordat de laatste foto langs kwam trouwens := )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 22:43

Allemaal tevreden koppies, mooi <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 23:00

Leo is enorm veranderd. Die heeft echt zijn rust gevonden. :j Hij snapt ook de sociale regels nu waardoor het leven een stuk eenvoudiger geworden is voor hem natuurlijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-23 18:47

Joy is vandaag gehecht. Waarschijnlijk met spelen ongelukkig getrapt.
We hebben hem onder plaatselijke verdoving kunnen laten hechten. :+:
Gelukkig is er niks beschadigd aan de binnenkant. Hij loopt er ook gewoon op alsof er niks gebeurt is. Ik hoop dat hij van het verband af blijft.

Afbeelding

Afbeelding

De wonde even in spoiler, voor en na het schoon maken.

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 18:50

Ojeetje. Niet fijn. Kijkt hij nu bedremmeld of zie ik dat fout. Mannen ook altijd....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-23 18:58

pien_2010 schreef:
Ojeetje. Niet fijn. Kijkt hij nu bedremmeld of zie ik dat fout. Mannen ook altijd....

Ik had ook het ide dat hij niet helemaal wist wat hij moest toen we op de DA wachtte. Toen stond hij ook een beetje beduusd te kijken. En het schoonmaken en hechten zal niet geholpen hebben aan zijn ‘wat gebeurt er allemaal?’ Mood. :(:)

Hij kijkt gelukkig niet om naar het verband dus dat is mooi. Hopen dat dat zo blijft, de dwaas ging wel spelen met Leo (die beleefd bedankte voor de eer gelukkig.)
Toen heb ik wel even mijn handen voor mijn ogen gehouden. := alsof dat helpt. _O-

Als kers op de taart kwamen vandaag mensen kijken. Nu waren die wel positief. Dat zou gelukkig pas voor oktober zijn want zou nu de eerste week eigenlijk liever geen nieuwe er bij zetten.. :o

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:41

Ahhh nee Joyke… barbieknollie van me… weed een beetje zuinig op jezelf…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:43

Hahaha kinderen houden ook handen voor de ogen...... spannend misschien weer paardje erbij in october.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-23 19:48

Heb nu een knie beschermer besteld. Dan kan die over de bandage. Hij loopt maar een weekje of twee met een knie bandage tot die wonde goed genezen is. Niet dat ze het steeds terug open stoten als het zo net genezen is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 20:17

Zo jeetje toen je die wond zag kreeg je in eerste instantie wel even een hartverzakking denk ik of niet....