Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:Waarom blijf ik toch in de catalogi van Tattersalls kijken?Komt een heel erg leuke merrie te koop volgende week, meh. Ik ga er maar vanuit, op basis van haar stamboom, dat ze toch te duur gaat zijn.
Maar ik ga het wel in de gaten houden.
kojack schreef:Wie van hier zit in de dravers wereld en mag ik een pb sturen met een vraag?
elinedeau95 schreef:Iedereen veel succes met de zoektocht!
Het paard wat bij mij is afgekeurd staat gewoon op weer op internet. Volle pond en zelfs met een 'goed' keuringsrapport beweren ze. Vind dit zo zielig voor het paardje, want er is helaas iets mee en dan heb je en een oneerlijk baasje die je in de verkoop dwingt voor geld
elinedeau95 schreef:Iedereen veel succes met de zoektocht!
Het paard wat bij mij is afgekeurd staat gewoon op weer op internet. Volle pond en zelfs met een 'goed' keuringsrapport beweren ze. Vind dit zo zielig voor het paardje, want er is helaas iets mee en dan heb je en een oneerlijk baasje die je in de verkoop dwingt voor geld
xSCWx schreef:Ik heb FloortjeM even een berichtje gedaan, ik hoop dat zij meer duidelijkheid kan geven. Maar aan de andere kant voelt het al niet meer helemaal fijn om daar te kopen - maar paardje is zo leuk.Spoiler:
Ik zie toevallig net een advertentie van ze voorbij komen en de paarden zijn sinds vandaag allemaal €500 tot €1000 duurder
@mkango zou leuk zijn als ze binnen je budget valt!
Achaiah schreef:Ja ze willen blijkbaar gewoon echt niet met de merrie blijven zitten maar dit soort praktijken zou ik echt niet aan beginnen. 2.000 euro is niet een beetje handgeld hallo![]()
En als je haar echt perse wilt hebben dan moet je keuren, betalen, meenemen met veulen en al en veulen weer naar ze terug doen later.
Achaiah schreef:Ja ze willen blijkbaar gewoon echt niet met de merrie blijven zitten maar dit soort praktijken zou ik echt niet aan beginnen. 2.000 euro is niet een beetje handgeld hallo![]()
En als je haar echt perse wilt hebben dan moet je keuren, betalen, meenemen met veulen en al en veulen weer naar ze terug doen later.
xSCWx schreef:Bijzonder dat ze dat risico voor zichzelf niet willen lopen, maar een ander er wel mee willen opzadelen.Ik kan jullie nu al vertellen dat ze dat niet gaan doen, veulen is flink wat waard dus dat risico gaan ze echt niet lopen.
Maar eigenlijk iedereen zegt: onderteken dit contract absoluut niet. Je bent sowieso je aanbetaling kwijt en dingen die je er in wil zien staan, staan er niet in. Dus helaas houdt dit op.
StalNollie schreef:elinedeau95 schreef:Iedereen veel succes met de zoektocht!
Wat was er niet goed? Een buifproef kan bijv negatief zijn en na een week overkeuren bijv goed! Dan is het laaste rapport dus goed