Wie gaat er in 2020 op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:33

AlwaysH schreef:
Djoena schreef:
Wat balen :(:) gaan jullie herkeuren ivm het uitglijden?

en potverdikkie, ik zie net weer zo'n knapperd op Facebook hahahaha _O-
Ver onder ons budget (maar €2750,- :7 ), maar niet beleerd nog. 4 jaar en lijkt veel op de vorige die ik hierboven gepost had. In Nederland ook _O-

Ik kap ermee.... := Ik stap uit die Facebook groep en ik kom in 2021 wel weer terug... := _O-

Ja heel vervelend!! Beetje naar mij lopen doorsturen. :') _O-

:)) :') Hij is wel leuk he!

AlwaysH

Re: Wie gaat er in 2020 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:36

Mijn perfecte plaatje voor een vos tuigerruin. <3

Maar helaas, echt effe te vroeg hoor. :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:25

tita schreef:
Never nooit niet dat ik een paard uit Polen zou halen.
Of Spanje

Ik snap adverteerders uit buitenland ook niet wat ze op MP doen en de FB groep

Polen is wel een echt paardenland. Ik heb leren rijden op Poolse paarden.Vroeger werden die veel naar Nederland geexporteerd. Ik zou graag een Pool kopen maar wel onder dezelfde voorbehouden en keuringen etc. als bij een Nederlands paard.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:43

Gaat niet om ik wil paard zelf zien en rijden zou nooit blind kopen of enkel van film

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:06

Helaas moet ik het kopen van een paard helaas (tijdelijk) stopzetten. Mijn contract word niet verlengt en met die corona is het niet duidelijk hoelang het duurt voordat ik een nieuwe baan heb en qua inkomsten..

_shauniheyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:11

robinxfellow schreef:
Helaas moet ik het kopen van een paard helaas (tijdelijk) stopzetten. Mijn contract word niet verlengt en met die corona is het niet duidelijk hoelang het duurt voordat ik een nieuwe baan heb en qua inkomsten..

Oh dat is jammer, wel een verstandige keuze!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:12

Paardje die gevallen is met laden en daardoor afgekeurd staat vandaag (een dag later) met 2 dikke achterbenen. Ze houden me wel op de hoogte hoe het gaat en hoeveel hersteltijd nodig is.
Verder stop ik even met zoeken. Ik ben er na een half jaar wel even klaar mee. Eerst weer even rust in m’n hoofd en dan weer het zoeken oppakken. Ik merk dat het plezier er nu wel af is en ik vooral bezig ben met wanneer heb ik er een.

@robin, vervelend dat Corona zoveel gevolgen heeft. Hopelijk wordt het snel weer stabieler
Ik blijf jullie wel volgen natuurlijk

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:56

robinxfellow schreef:

Dat ligt er dan ook maar aan wat je zoekt.
Mits de juiste achtergrond, zal mijn huidige werkgever je met open armen ontvangen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:14

Vervelend dat corona zoveel invloed heeft op dit moment bij jou.. -O-

Hier lijkt de advertentie nep te zijn waar ik op heb gereageerd....

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:36

@Robin: wat super balen zeg.. Om je even wat positiefs mee te geven: mijn bedrijf is drie weken geleden failliet verklaard en ik had binnen twee weken weer ander werk (marketing/communicatie). Dus het kan alsnog snel gaan hoor! Hopelijk vind je ook snel iets nieuws. Dan kan je je zoektocht weer mooi voortzetten.

Jammer Esther! Dan is hij wel echt lelijk terecht gekomen zeg. Hopelijk valt het allemaal mee.

Lavitabella; een neppe advertentie? Wie bedenkt dat nou weer 8)7

Ben net wezen kijken bij een merrie. Had nog geen foto van haar gezien, voelde als een blind-date :') maar toen ik haar zag dacht ik wel meteen ja dat is een leukerd. Beessie wordt in januari 3 jaar. Is wel veel in de hand geweest en heel mensgericht, maar verder nog niks mee gedaan. Ga er nog even goed over nadenken of ik het wel echt zie zitten om een onbeleerd jong paard te kopen. Voelt een stuk spannender dan een beleerd paard.

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:41

Liiesjjj schreef:
Ben net wezen kijken bij een merrie. Had nog geen foto van haar gezien, voelde als een blind-date :') maar toen ik haar zag dacht ik wel meteen ja dat is een leukerd. Beessie wordt in januari 3 jaar. Is wel veel in de hand geweest en heel mensgericht, maar verder nog niks mee gedaan. Ga er nog even goed over nadenken of ik het wel echt zie zitten om een onbeleerd jong paard te kopen. Voelt een stuk spannender dan een beleerd paard.

Ik kan zo’n jonkie echt aanraden, ik heb mijne nu iets meer dan een week en ik heb echt geen enkel moment spijt. Het is zo bizar om zo trots te zijn op de kleinste dingen die goed gaan, wat normaal heel vanzelfsprekend is bij oudere paarden. Super leuk om met een eigen jonkie dat allemaal mee te maken!!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:50

Als het een braaf dier is met goed vertrouwen in mensen, zou ik zeggen doen !
Dan is er ook nog niks aan verpest.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 07:40

Cheyenne0252 schreef:
Liiesjjj schreef:

Ik kan zo’n jonkie echt aanraden, ik heb mijne nu iets meer dan een week en ik heb echt geen enkel moment spijt. Het is zo bizar om zo trots te zijn op de kleinste dingen die goed gaan, wat normaal heel vanzelfsprekend is bij oudere paarden. Super leuk om met een eigen jonkie dat allemaal mee te maken!!

Precies dat! Ik ben zo trots op mijn 3 jarige puppy om de kleinste dingen :') Die evolutie in alles vind ik ook zo leuk

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:28

Ik wil juist om precies dezelfde reden een ingereden en nuchter paard die al wat gezien heeft van de wereld. De afgelopen paar jaar heb ik alleen maar pony's en paarden gereden of gehad die toch vrij sensible waren of erg jong. Het idee van opstappen en wegrijden spreekt mij echt heel erg aan. Ik word zelf ook een dagje ouder (ik ben nog niet heel oud hoor, maar ik ben wel een stuk voorzichtig geworden sinds ik kinderen heb :+ ) en ik ben juist zo toe aan een nuchter paard die hier zijn hele leven kan en mag blijven zonder dat ik zelf alle knopjes erop moet zetten.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:58

Ik heb het ook met mijn 3 jarige <3 Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n nuchtere gehad dus ik geniet sowieso van alle momenten.. :+

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:03

Ketly schreef:
Ik heb het ook met mijn 3 jarige <3 Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n nuchtere gehad dus ik geniet sowieso van alle momenten.. :+

Die van jou is zooo gaaf <3

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:23

@ Doenja, zo dacht ik eerst ook toen ik mijn zoektocht begon.
Totdat ik moe werd van alle filmpjes met brakke paarden (of brak gereden paarden).
En de prijzen die mensen daar dan nog voor vragen zijn soms echt %)

Toen toch maar eens bij een groentje gaan kijken. Dat bleek zo'n braaf en nuchter dier en ook nog correct en gezond. Gelijk gedaan en nog geen seconde spijt van.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:54

@Cheyenne dankjewel :D Jouwe is ook echt heeel mooi! <3

Zo braaf kunnen ze zijn dus.. :D Heeft soms niks met de leeftijd te maken!
Afbeelding

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:06

Ketly schreef:
@Cheyenne dankjewel :D Jouwe is ook echt heeel mooi! <3

Zo braaf kunnen ze zijn dus.. :D Heeft soms niks met de leeftijd te maken!
[ [url=m/5kxzEm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier ook zo’n braaf puppy, heerlijk dier!
Afbeelding

Afbeelding

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:50

Afbeelding

Hier een van mijn puppy dan, 2e training (1e was hoofstel en singel om en af en om en af ..... )

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:34

Mijn 3 jarige puppy, ons 2de ritje op de nieuwe stal. De kinderen wouden springen en een uitdagend parcours maken :+ Wij zijn de linker combinatie.
Heerlijk die nuchtere paarden hier allemaal <3
Afbeelding

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:41

Ziet er goed uit Farjen *D

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:42

Oh super leuk, allemaal blije nieuwe eigenaren met puppy’s <3

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:00

Wat een brave puppy paarden hebben jullie :))

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:04

Oh heerlijk die foto's! <3