Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Hahaha! Baby als ze los is ook maar als ik er bij ben gedraagd ze zich nu wel. Eerder vond ze bommetje op de honden ook best een strak plan
Vandaag voor het eerst met de honden in de bak gereden, ging ook prima! Deed ik met mijn vorige paard ook vaker. Toen rende de oudste hond nog regelmatig rondjes mee haha. De jongste hond kent dat nog niet en wou soms met Baby spelen.
Maar die honden waren na de kip wel heel normaal haha. Die vond ze op het begin idd wel een beetje raar. Wist ook niet of ze ooit kippen gezien had hihi.
En Baby was vandaag weer een Houdini... alles zat nog vast van voor tot achter. Hoe ze het toch voor elkaar krijgt?! De Bucas Recuptex wou ze alleen wel nog op houden dus daar liep ze nog mooi mee rond. Die lag er nog perfect op.
[ [url=m/VMmnFU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh dwars er door heen is idd ook een optie Miesje. Beetje minder handig..
Vriendin van me heeft ook een paard die springen gewoon echt geen hol aan vind. Zij vind het wel leuk maar haar paard niet dus dan doet ze het maar niet.
melissa_93 schreef:Haha Sanne ja, ze vind het helemaal geweldig. Die van jouw dus ook
Gisteren was ze ook een kwartier langin haar eentje door de wei aan het draven. Oortjes naar voren en gaan haha. En vandaag kwam ze weer met een bruine ipv blauwe deken de wei uit![]()
De deken ligt weer te drogen en dan kan ze m morgen opnieuw in de modder rollen![]()
Goede reden om weer lekker te poetsen
Patty jij ook al van die lekkere smeerkezen haha. Ze kan in de wei ook wel op een droog stukken rollen/liggen maar dit is gewoon veel leuker haha.
Ja is echt heel leuk zo'n wedstrijdje, vooral ook omdat niks moet alles mag, niet op tijd. Echt lol met je knol.
Springen voor de afwisseling vind ik ook heel leuk, als het maar niet te hoog en te breed isVoor de afwisseling voor de paarden ook wel heel fijn
Leuk gezelschap Patty haha. VOnd ze het niet raar?
Sbravour ohoh aggresie op kippen haha
xSannee schreef:Wow is dat vandaag? Hier ligt niets
Wel supergaaf!
Ik gebruik geen clicker (maar die gebruik ik sowieso niet dus dat kent ze ook nog niet, als ze dat wel kennen kan ik me voorstellen dat het ook kan werken!) Ik beloon het moment dat ze stilstaat. Dus eerst voet in de beugel, stilstaan = belonen (even terug naar de grond). Dan hangen, stilstaan = belonen = er af.
En zo bouw ik dat uit. Naar voren mag ze sowieso niet, als ik nog op de grond sta zet ik d'r terug. Als ik er al op hang laat ik haar linksom draaien. Tot ze weer stilstaat, en dan beloon ik weer.