Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maudenmarc schreef:Dat begreep ik ook niet zo, en met goede begeleiding denk je niet dat het dan wel zou kunnen lukken?
Je hebt haar nog niet zo heel lang toch?
Mja als het helemaal niet klikt dan schiet je er ook niets mee op om haar aan te houden.
_Anneruth schreef:Tja, zoals je het hierboven in een aantal posts schrijft, kan ik je ook volgen en snap ik je keuzes. Maar.... niet opgeven hoor, het hele paardrijden. Ten eerste het langere tijd op proef bestaat wel en ook het paard wat bij je past. Je zal alleen wat langer moeten zoeken en misschien je andere eisen bijstellen.
_Anneruth schreef:Dat dit niet goed heeft uitgepakt wil niet zeggen dat het altijd op gaat. Als je straks toch een keer weer gaat zoeken, kom je vast een paard tegen wat je past. Ik weet zeker dat Gideon je bv ook zou passen. Ze zijn er echt, niet opgeven!
gomir schreef:Maar bij inruil moet je wel weer een geschikt paard terugkrijgen, de meest brave dieren staan meestal ook niet bij een handelaar.