ruitje schreef:Wel mooi die modopmerking nadat er pagina's lang een advertentie zeer negatief(terecht overigens) word besproken, inclusief filmpjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caresse07 schreef:Hmm blijkbaar mocht deze tip niet maar ik zie dat je hem nog gezien had
Ik dacht dat tips wel mochten maar blijkbaar wordt dat ook gezien als een paard te koop aanbieden
oji schreef:Moderator opmerking"- In de HuisKamer loopt een alternatief topic: [HK] Nieuw paard kopen, deel XXI Hier is iets meer ruimte in het actief meezoeken naar een potentieel aankoop, maar lees ook hier de regels goed door voordat je reageert.
Waarom zo met 2 maten meten, dat in het ene topic het wel mag en in het andere topic niet. Hoe vaak zie ik niet dat in een kraamstal topic, leuke veulen fotoos worden getoond, het dier wordt opgehemeld hoe schattig en leuk en bijzonder die wel niet is, en dat er tussen neus en lippen door wordt vermeldt dat het dier voor het juiste huisje te koop is....nog nooit is daar een hulk op gekomen! Sterker zelfs, die topics komen 9 van de 10 keer zelfs in uitgelicht! Inclusief de verkapte advertentie.
En niet dat ik vind dat er nou in elk topic hulken moeten gaan komen, zeker niet. Hoe fijn is het niet juist dat wij als bokkers onder elkaar een paard kunnen tippen dat nog NIET geadverteerd staat op de bekende sites of op de markt. Zeker in de huidige markt waar je er snel, liefst voor de advertentie erbij moet zijn. Maar dat meten met 2 maten per topic vind ik echt zo bekrompen.
Babootje schreef:In Huiskamertopics is - zo heb ik begrepen - meer toegestaan.
Alhoewel ik überhaupt vind dat het actief aanbieden van paarden of andere waar gewoon via bokt markt zou moeten hoor. Daar is het ten slotte voor bedoeld. Het verwijzen naar een advertentie of naar bokt markt heb ik geen moeite mee. Dat helpt ten slotte mee in de zoektocht en daar gaat het hier om.