Babootje schreef:
Oh wat grappig haha... ja dan klopt het wel! Solly

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Ik vind dat er heel weinig ruinen te koop staan (die zeker 1.65+ zijn) vergeleken met (fok)merries. Erg jammer. Nu heeft het geen haast, maar 17 om 49 is wel een groot verschil!![]()
Waar kijken jullie voor en op welk platform? Ik houd nu sporthorses, marktplaats en facebook in de gaten en als ik een bepaalde stal vind kuis ik ook de naam even uit...
ikke schreef:AlwaysH schreef:Ik vind dat er heel weinig ruinen te koop staan (die zeker 1.65+ zijn) vergeleken met (fok)merries. Erg jammer. Nu heeft het geen haast, maar 17 om 49 is wel een groot verschil!![]()
Waar kijken jullie voor en op welk platform? Ik houd nu sporthorses, marktplaats en facebook in de gaten en als ik een bepaalde stal vind kuis ik ook de naam even uit...
Nee hoor, dat is helemaal zo bizar.
Er zijn altijd meer merries dan ruinen te koop. Zelfs als je de hengsten erbij telt, zijn er meestal meer merries te koop.
Sosha schreef:Liiesjjj schreef:Merk dat het veel relaxter is, deze leeftijdscategorie. Er is wat minder vraag naar heb ik het idee.
Klopt hoor, een 'kan-en-klaar' paard is toch wel het meest gezocht.
En bomproof natuurlijk
AlwaysH schreef:Lavitabella schreef:Dat is altijd zo balen he als ze te vroeg komen
Transportkosten weet ik zo niet.. maar zou je na kunnen vragen bij de bedrijven die het doen.
![]()
Eigenlijk moet je dan gewoon van die media en advertenties afblijven...
Esther_r20 schreef:Vandaag paardje laten keuren, helaas klinisch afgekeurd.
Kan komen omdat hij bij het laden was uitgegleden, nog weinig trailer ervaring.
Of het hierdoor komt weten we niet maar op het harde helaas nu echt niet goed.... zo ontzettend jammer. Hij was echt perfect
Lavitabella schreef:Esther_r20: Dat is super jammer. Heeft hij er toch veel last van gehad. Geef je hem nog een kans ?
Djoena: Lijkt me verstandig om eruit te gaan ja![]()
Ik heb een hele leuke advertentie gezien.. Ik denk dat die snel word verkocht. Helaas kan er alleen gemaild worden zoals aangegeven, wat ik meteen heb gedaan. Er stond wel een telefoonnummer bij dus misschien dat ik morgen toch maar bel ookal staat het zo niet als voorkeur..
tita schreef:Never nooit niet dat ik een paard uit Polen zou halen.
Of Spanje
Ik snap adverteerders uit buitenland ook niet wat ze op MP doen en de FB groep
Marritx schreef:Bij ons gaat het ineens onverwacht goed. We hebben een bericht in een fb groep gegooid. Aan de hand daarvan wat reacties gehad. Bij de eerste zijn we vandaag geweest een hele leuke 3 jarige merrie. Donderdag hebben we er nog eentje gepland. Tot zover het rustige zoeken
Djoena schreef:Wat balengaan jullie herkeuren ivm het uitglijden?
en potverdikkie, ik zie net weer zo'n knapperd op Facebook hahahaha![]()
Ver onder ons budget (maar €2750,-), maar niet beleerd nog. 4 jaar en lijkt veel op de vorige die ik hierboven gepost had. In Nederland ook
![]()
Ik kap ermee....Ik stap uit die Facebook groep en ik kom in 2021 wel weer terug...
![]()