Gelukkig dat je alles op papier hebt inderdaad. Ik zou wel een vliegje op de muur willen zijn als de brief van de advocaat op de mat valt
Goedzo Granoek
De blub is hier ook wel een dingetje momenteel. Onze oude dames staan dag en nacht buiten maar het is nu zó ontzettend nat geworden dat de helft nu blubber is
Fijn dat het nu wel weer goed gaat CL
Flinke tante Feyre
Fijn dat het nieuwe zadel bevalt al is het even wennen.Joya op het strand, lijkt me ook gaaf om eens met Rudi te doen...maar eerst maar eens hier het erf af zien te komen
Telkens plan ik het en vervolgens komt er weer iets tussen. Maar OOIT zal het lukken
Ik heb deze week niet veel gedaan. Deels vanwege het weer en deels omdat Rudi nogal last had van de jaarlijkse enting. Hij is in de borst geënt en daar heeft hij een flink oedeem op gekregen. Hij had gewoon een tweede tiet
Dus deze week maar een weekje vrijaf en een beetje gewandeld tegen de zwelling.Vandaag was het weer over want meneer was weer helemaal zichzelf. We hebben ze maar even in de bak los gelaten zodat ze de overtollige energie kwijt konden en dat bleek nodig. Bokken, rennen, steigeren, alle vaardigheden kwamen voorbij

Dan zou het voor ons ook nog wel wat zijn.
Brutaal ding!
Gelukkig hefft je dochter niks overgehouden aan haar valpartij en staan jullie nu op een geschikt plekje. Aangeven die hap op de oude stal, asociaal volk
), vrijdag zelf wat gereden in de bak en zaterdag op stapbuitenritje geweest. Dat was iets té leuk, blije pretkop de hele weg en op een gegeven moment deed ze zelfs een blije PIEP *stuiter*
Maar ja alles is knalhard bevroren dus echt energie kwijt kan ze nu niet natuurlijk.
Ik wil flashforward naar de lente

Ik duim mee dat die twee weken op stal je weide een beetje gaat redden. Hier lopen ze nu ook wel in de modder, maar er is geen overstromingsgevaar. Die stage klinkt leuk! Ben idd heel blij met de nieuwe ruiter
Nu is het ook niet zomaar iemand hoor, ze heeft wel een bekende naam in de paardenwereld en begint nu ook met Prix St. Georges te rijden.

Dus mooie oplossing gevonden voor dadelijk!