Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
genja schreef:En Art je moet hem ook de tijd geven om weer te durven gaan bewegen. Hij is mu pijn gewend en als het aanslaat moet hij gaan leren./ervaren dat werk geen pijn oplevert
Citaat:Moet week volle dosis pijnstillers. Dan nog 1 week halve dosis en halverwege die week ook starten met longeren.
Raamzicht schreef:Iemand met een goed oog? Er zijn gwnoeg mensen hier die er wel wat aan zagen. Ook toen je het zelf nog niet zag. Zijn zulke mensen niet in jouw omgeving te vinden?
Art_Ificious schreef:Raamzicht schreef:Iemand met een goed oog? Er zijn gwnoeg mensen hier die er wel wat aan zagen. Ook toen je het zelf nog niet zag. Zijn zulke mensen niet in jouw omgeving te vinden?
Je verwacht van een dierenarts toch wel dat die kreupelheid opmerkt?
Maar mijn zus kende nog een dierenarts die volgens haar beter is dan de 2 die ik nu heb. Ik kan deze altijd eens raadplegen ook.
Art_Ificious schreef:Mag ook pas na 10 dagen beginnen met rustig longeren waarbij limo vrij moet kunnen bewegen, dwz niet in een bepaalde houding zetten met hulpteugels bv.
Art_Ificious schreef:Hulpteugels welke dan ook. Zodra er iets op de rug ligt spant hij de rug aan. (waarschijnlijk door pijn) Lijkt me dus geen goede optie en idd arts zei geen hulpteugels te gebruiken..