Vind het allemaal maar lastig hoor. "schouders omhoog" en dat soort termen, zucht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Promisse schreef:Is heel fijn werk Joki maar dan moet je het wel voor elkaar krijgen om je paard er op de goede manier overheen te krijgen anders werkt het averechts.
heb nog veel video's te bekijkem geloof ik. 

proven02 schreef:Ah zo vandaar!
Leuk dat de filmpjes je bevallen! Heb ze in het begin ook gekeken vond ze ook erg interessant. Nu al tijdje niet meer gekeken wordt weer tijd

Ik word er helemaal gestoord van, na iedere 10 tot 15 seconden staat hij stil en als ik terug spoel duurt het ook lang voor hij weer begint.

ukkies
: we weten zooooo veel NIET als het gaat over wervelkolom en de problemen daar rondom. Kan ik inmiddels ook beamen op basis van eigen ervaring met mijn rug en de combi met foto's en MRI, peuten en paten. Ze weten echt geen drol (met zekerheid). Iets moet al echt stuk stuk zijn voor ze er echt van kunnen zeggen: dat is de oorzaak. Artrose en aanverwante problemen zijn echt maar een heel klein deel van de puzzel je je blijkbaar op te lossen hebt. En aangezien je daar geen invloed op hebt kun je je beter richten op de zaken waar je nu wel invloed op hebt. En dat zijn de behandelingen die je nu gaat doen en het herstel schema.