Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb dus ook een beetje het idee dat het om grenzen opzoeken gaat omdat hij er “selectief” last van heeft. In mijn vakantie is hij door iemand anders gelongeerd (en hij vindt longeren ook stom) en toen was hij ook heel erg gepikeerd over een zeil dat 2 meter verderop hing.
Ik ben dan ook maar afgestapt na een kwartier en heb hem tegen alle protocollen in losgelaten in de paddock ...
mijn god zeg wat ging hij te keer , hij ging rollen en toen hij op zn rug lag presteerde hij het nog om bok bewegingen te maken
maar mocht wel weer meer gaan doen onder het zadel, dus we zijn sinds vandaag weer aan het draven .. mocht zelfs een rondje galop als ik dat wilde maar dat wil nog even uitstellen ( mocht officieel pas in dec galopperen ) maar wat was hij weer zoet vandaag en hij had een lol met draven , hij twijfelde helemaal of het wel mocht hahaha heel twijfelend draafde hij aan
.. gelukkig gedraagt hij zich weer super en gaan we rustig aan opbouwen. 

nouja is hij iig een soort van zn energie kwijt
ik wil het nog zo lang als kan uitstellen om hem muisjes te geven .
..
moniek21 schreef:Maar 167 is een hele mooie maat toch
is gewoon een beetje aan het uitproberen, hij is heel fit (en groot en sterker geworden) en ik ben een beetje te lief geweest voor hem omdat hij altijd zo braaf was. Goede les geweest

krijgt hij echt zo'n vraagteken boven zijn hoofd. Wel fijn om te merken dat hij dan wel een reactie geeft dus ik denk dat die dingen er relatief makkelijk opzitten straks. maar ik moet er af en toe echt aan denken dat ik niet op een Z2 paard zit.
Carmuh schreef:Babootje....Klinkt goed dat jullie weer zo lekker aan het trainen zijn met history. Hoe gaat het met de nieuwe aanwinst?
Het kan nog veel beter afgewerkt maar hij is zo relaxed net als thuis dat is zo fijn