Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die heeft ook echt een puber periode gehad onder het zadel tot ze me een keer kwijt raakte onderweg.
Toen is ze er mee gestopt. 
)
Dat is voor mij dus echt een groot nadeel. Normaal voel ik in de rug de aanleuning en als ik de hele proef moet lichtrijden voel ik me halfblind. 

Ze had ook last van een vlieg denk ik want ergens halfweg zie je haar erg schudden met haar hoofd.

Ze moeten daar best een eindje wandelen tot aan de ring en Sam vond dat wegje vaak al spannend want hoge haag aan één kant, soort containers aan de andere kant waar de jury's in zitten. Sam heb ik 50m achterwaarts moeten rijden om uberhaupt tot aan het stuk met zand te komen.
Hij was met geen 5 man vooruit te krijgen. 
Aan de ingang van de losrijpiste ligt een soort anti slip mat. die vond ze erg eng want die "glinsterde" enigszins in de zon. Daar heeft ze een paar minuten gestaan, gewoon laten kijken dat ze voor zichzelf kon beslissen dat het oke was. Toen ze ging haar uitgebreid beloont en ze groeide 10cm. 
Hij is alleen niet zo blij als we Rêve meenemen maar dat was ook al zo toen hij zelf ook nog op wedstrijd ging. All in all heeft hij zich goed aangepast, hij wordt niet meer onrustig als ik Rêve uit de weide haal om te trainen. Als zijn pees goed genezen is volgend jaar bouw ik hem misschien licht terug op maar echt werken zal het niet meer zijn.
een halfbroer van Joy zelfs.
Kijk er naar uit om hem te zien.
Eveneens paardenmoeder wel met mooi bloed en een prachtig dier.