fransje23 schreef:Wij zijn weer op pad geweest deze week. Woensdag voor het eerst alleen een rondje dorp gereden. Route heb ik wel al vaak gewandeld. Gisteren rondje van 24 kilometer met een klein stuk door een dorp. Dat is best een druk stuk, veel te zien, auto's vlak langs je maar ook dat ging goed.
Lekker galopje op het strand gedaan! Het strand is nog niet de favoriete plek van Joya. Ze zoekt ook steeds naar de opgangen om er zo snel mogelijk af te kunnen gaan

Denkt dat het te wijds is en geen "steun" van bomen en ingesleten paden.
[ [url=m/4App1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wederom een prachtige foto!
Ja dat hoor je vaker dat paarden open vlaktes niet zo heel fijn vinden.
fransje23 schreef:Jeetje, wat een verhaal Babootje! Heel erg onaardig en raar om iemand per direct op straat te zetten.
Hopelijk nu een plek die wel goed bevalt.
Vliegles van Babette gelukkig goed afgelopen.
Niet alleen "niet aardig" maar het mag natuurlijk ook gewoon niet. Ook een paardenhouder is aan zorgplicht en dus de wet gebonden. Zij mogen mensen en hun paarden niet zo in de problemen brengen.
Verder hebben we een overeenkomst, waarin redenen omschreven staan waarin zij hun klanten per direct zouden mogen opzeggen, w.o. diefstal. Daar was natuurlijk helemaal geen sprake van. Ik heb alle correspondentie zwart op wit. De honden lusten er geen brood van. Dit verhaal krijgt serieus nog een staartje. We zijn bedreigd, mijn man durfde ons ook niet alleen de paarden op te laten halen. Hij kon dus ook niet naar zijn werk, ik kon niet naar mn werk en mijn dochter kon geen examen doen. Weet nog niet wat daar de gevolgen van zullen zijn. Het is echt te gek voor woorden. De rechtsbijstand is inmiddels aan de slag. Naast een schadevergoeding kunnen ze ook een aanklacht tegemoet zien voor het verzaken van hun zorgplicht.
Wetende dat hier in de buurt alles vol staat in de winter is er weinig alternatief. Ik heb letterlijk een appje dat het ze niet kan schelen of we plek zouden hebben of niet maar om 4 uur smiddags zouden we andere paarden in onze stal vinden.