Hopelijk snel nieuwe kopers! Ik blijf duimen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dan hebben we een lening die 5000 te hoog is, maar dat helpt wel om de verhuiskosten te betalen.
) vragen op dit moment. Dat zou ik allemaal bewaren totdat jullie allemaal in een wat rustiger vaarwater zitten.. ook al duurt dat even..!
.
Binnen 48u zouden ze laten weten of ze een bod gingen doen of niet. Ze waren superenthousiast, hebben geen foto's genomen.
. Ik heb mel nu nog geen 6 weken. Onderweg naar mij heeft ze toen op de trailer haar achterbenen opengehaald, twee weken later 1 achterbeen opnieuw opengehaald en hakken dik. En nu dat een beetje dicht is/over lijkt te gaan werd ze eerst af en aan een beetje onregelmatig, en afgelopen zaterdag licht kreupel..nja en nu heeft ze natuurlijk een tijdje rust gehad en dan is 1 hak toch weer wat dikker. Van de da en smid moest ze namelijk elke dag werken, vanwege de doorbloeding, maarrr ik ben zelf dit weekend keihard uitgegleden in de badkamer en plat op mijn rug en hoofd gevallen en kan pas sinds vandaag weer een beetje functioneren.