Hey Sintara, wist ik dat ze kreupel was? Ik ben het kwijt. Maar je hebt haar toch pas net. Kan de kreupelheid dan niet al van voor de verkoop zijn? Ik hoop dat het zich allemaal snel oplost.
Ok over kopers voor ons huis. Laten we eens gaan gokken.
We hebben er deze week nu 2 gehad er gaan er nog 3 volgen tm zaterdag. Misschien komen er nog meer wie weet. Laten we gokken welke mensen de meeste logischte lijken om ons huis te kopen. Ons domein heeft: 2 huizen met totaal bijna 300m2 in 3 wooneenheden en 2 schuren met 3 boxen en totaal 400m2. 8 hectare, helft bos helft wild weiland.
Ok. Maandag hadden we stel R+M. Franse mensen rond de 60 die hun levenlang in de horeca hebben gezeten en hun restaurant voor dubbel zoveel als ons huis verkocht hebben. Ze willen een glamping (glamoureuze camping) beginnen met 7 units met tussen iedere unit een halve hectare zodat de gasten geen last van elkaar hebben. 3 boomhutten, 1 lodge en 3 bubbels. Allemaal superlux met jacouzies erin, ja ook in de boomhutten. En ze willen een gezamenlijk natuurzwembad voor alle gasten. Luxe mandjes met avondeten, bio in potjes van eigen bodem, à 400 euro per nacht voor Parijzenaren en zo. Ze kwamen zo maar aan de poort, hadden van de bakker gehoord dat ons huis te koop stond, huh? Weet de bakker dat ons huis te koop staat? Dacht ut nie. Dus proberen makelaarskosten te ontduiken. Ook best. Een rondleiding van 4 uur!!!! gegeven over heel het terrein. Einde heup
Binnen 48u zouden ze laten weten of ze een bod gingen doen of niet. Ze waren superenthousiast, hebben geen foto's genomen.
Gaan R+M het worden?
Stel 2. Vandaag gekomen via Facebook. Hun ouders zijn in februari geweest op dezelfde dag dat we het aanbod van onze huidige kopers kregen die nu hebben moeten afhaken. Hun ouders kwamen omdat ze zelf op Martinique zaten. De ouders wisten zeker dat het precies was wat ze zochten. Ze heten V+B. Ook een gepensioneerd Franse echtpaar. Gaan remigreren van Martinique naar Frankrijk, hebben 2 huizen verkocht. Ze willen op zichzelf zijn en zij wil haar hobbybedrijfje, van kalebassen lampen maken, hier voortzetten. Ze hebben geen dieren, gaan geen gites of B&B doen. Hebben alleen een dochter van richting dertig die af en toe over zal komen uit Martinique, waarvoor ze een unit beschikbaar willen hebben. Hij heeft geen hobby's. De schuren en de 8 hectare gaan ze verder niet gebruiken. Ze waren matig enthousiast, hebben wel heel veel foto's genomen en bij het afscheid zei zij dat het huis haar erg beviel. Ze gaan nadenken.
Wie van hen gaat een bod doen? Of geen van allen? Morgenochtend om 10u weer een stel. Vrijdag ook en zaterdag ook. Ik zal de anderen ook beschrijven, kunnen jullie gokken wie een bod gaat doen...