@Fenna, hahaha die dingen kunnen zoooo eng zijn

@Kabayo, fijn zeg zo'n zadel! Maar idd zal ze nog niet veel veranderen in haar lichaam? Of kun je dat zadel best wel aanpassen nog?
@biancalaylo, super goed dat ie zo braaf was!!
@Druppie, hahaha wat dacht de bezorger dat ie kwam brengen, een kast

@Puppy, Wat goed dat je zo'n zadel bent tegengekomen. Inderdaad als je hem nu al tegenkomt, waarom dan niet alvast meenemen
Gisteren was Destinado erg gespannen. Hij schrok steeds van vanalles en wilde dan weer wegrennen. Ze waren ook met de traktoren/graafmachines/weetikveel bezig aan de andere kant. Kon hij alleen horen maar niet zien, misschien dat dat het was? Terug naar de paddock schrok die weer van opvliegende vogels
Gelukkig draait hij (vooralsnog) wel gelijk naar me toe als het touw op is, en denkt hij niet van in ben weg! en trekt het touw uit mijn handen.

(ik mis hier enorm de hartjesogen smiley van whatsapp) bestaat die niet ook in mini

Eerste keer in de buitenbak. Heel even aan de longeerlijn gehad , dat vond ze maar saai. Dus opgestapt. Bleef uitmuntend goed stilstaan. Had geen hulp. Was wel iemand in de bak aanwezig. Wat stap draf galop gedaan. Ging erg goed! 2 keer bokken maar daarna was het ook klaar. 

Had hem moe gemaakt aan de longe en ik dacht zal het eens proberen. Hij vond het eerst mega spannend maar toen ik hem gerust had gesteld en flink had gekriebeld vond hij het wel prima. Ben van plan hem nu wat vaker te longeren (2 keer per week, eerst was het om de week ofzo