Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Spaansepony schreef:Weet er toevallig iemand nog een fokker in new forest pony’s of Duitse rijponys?
Als goed is moet er ook 1 regio Utrecht zitten. Jaren geleden heb ik deze man gesproken op de markt toen in Elst. Maar in die tijd zijn nummer kwijt geraakt. Had er toen 2 van hem overgenomen, hij fokte ze zelf.
JuulSearch25 schreef:c_alsemgeest, bedankt voor de tip! Beetje warmbloed zoals KWPN, Gelders, BWP, Holsteiner, het mag allemaal door elkaar gemixt zijnVandaag op een Iers paard gestuit, niet eerder aan gedacht, maar kwam op mijn pad. Lijkt een heel fijn, vriendelijk en attent paard, dus ik hoop deze week nog een keer te gaan kijken/rijden.
Maar wat een tijd en energie gaat er zitten in de zoektocht... daar heb ik me een klein beetje in vergist
Lukasje schreef:Oeh, dat is dapper. Net ingereden paarden zouden niet mijn keuze zijn voor kinderen/jeugd met enkel manege ervaring.
Milka schreef:c_alsemgeest schreef:Trailer meteen mee, betekend dat, dat je niet gaat laten keuren?
Dat klopt![]()
Ik acht mezelf kundig genoeg om een goede beslissing te nemen
c_alsemgeest schreef:Wat ik uit het bericht begreep is hij nog gewoon groen qua verdere opleiding maar wel veel in handen en bij kinderen geweest?
Dat is denk ik juist wel ideaal.
Milka schreef:c_alsemgeest schreef:Trailer meteen mee, betekend dat, dat je niet gaat laten keuren?
Dat klopt![]()
c_alsemgeest schreef:Heb de eerste mens met röntgen ogen nog geboren moeten zien worden.
Maar goed dat is natuurlijk iets wat je zelf moet afwegen qua risico.
Elisa2 schreef:Ah zo! Nou ik begrijp best dat je zo'n pony niet keurt als de prijsklasse er naar is.
Ben benieuwd of de pony irl net zo leuk is als ze klinkt en inderdaad is een goed veulen ABC en vertrouwen in de mens erg belangrijk.
c_alsemgeest schreef:Milka schreef:
Dat klopt![]()
Heb de eerste mens met röntgen ogen nog geboren moeten zien worden.
Maar goed dat is natuurlijk iets wat je zelf moet afwegen qua risico.