Nu ben ik ook niet vederlicht, zeg maar
Het begin is het weer Granoek! Is zo toch een warming up voor jullie
Noisy, wat fijn dat de les zo goed ging!
Ik ben ook blij dat ik kan bankhangen, en een fijn zadel, heb... Wij hebben vandaag een dagtocht gemaakt. Ging uit van 20 kilometer omdat het altijd meer wordt en dat werd het..27 kilometer gereden vandaag.
Over het strand, door de duinen en alleen het laatste stuk een stukje langs de weg.
Nog een picknick stop gehad zodat de paarden even konden grazen en wij thee drinken en koek eten.
Ging allemaal goed slechts twee keer achterstevoren gestaan, uit het niets, en een keer een soort rodeo-actie. Beide pas na 20 kilometer...
Hoewel ik er even min of meer naast hing, keurig blijven zitten.

Ik kan ook achterstevoren en zonder handen rijden

En dat dekje staat hem poepiechique, ik vind het contrast met zijn woeste baard en sokken echt ge-ni-aal
reactie op die uil ook echt niet kwalijk, ik rolde zelf van schrik bijna van haar rug af
Wat een immens beest was dat zeg.

Even de omgekeerde wereld vandaag

Wendy was erg tevreden over zijn ontwikkeling. "Echt een fijn paard" zei ze een paar keer
Was wel een pittig lesje,
Baardje mag hij houden!
Echt super mooi om te rijden inderdaad. Achterstevoren, goed bezig 

Zou het er niet op gokken iig.
Dat had ik niet verwacht op zo'n dag
Instructrice weer naar huis want bak was echt te link om te rijden
Morgen weer een poging, dan gaat het pijpestelen regenen dus issie vast wel ontdooid 
Mooi zadel ook trouwens!
Hier in België moet je een attest hebben als je ergens heen moet tijdens de avondklok. Ik weet dat er iemand met spoed naar de dierenarts was gereden 's nachts en blijkbaar niet mocht doorrijden. Ook zo een gek verhaal, maar weet niet of het echt waar is...