Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vraag naar mijn weten niet veel, ik vraag evenveel als dat ik er een jaar geleden aan betaald heb. Ook met toebehoren wel is waar, en toen had ze die basis dressuur dat ze nu heeft nog niet onder de knie. En de wedstrijd ervaring ook nog niet... Dus ik vind mijn prijs niet zo heel oneerlijk?
Langcara schreef:Adin schreef:oke, het lijkt mij gewoon veel maar zoals ik al zei, ben ook niet zo thuis in de pony markt.
Leuk is ze zeker.
Als je kijkt naar sportponies in het algemeen, zijn ze in verhouding DUURDER dan paarden. Echt waar! Slaat eigenlijk nergens op maar het is zoals het is.
Nou ja, als we de winter overzijn dan hoeft hij eerst ook niet meer weg. Dan staan ze toch 24/7 buiten. Dan maak ik hem wel klaar. Kan de prijs ook omhoog! WinBinChes schreef:Ja dat merk ik. Krijg ook helemaal geen reactiesNou ja, als we de winter overzijn dan hoeft hij eerst ook niet meer weg. Dan staan ze toch 24/7 buiten. Dan maak ik hem wel klaar. Kan de prijs ook omhoog!

Arabiertje* schreef:Proficiat Spaikey!
Ik heb net een nieuwe advertentie gezet van mijn paardje dat ik te koop aanbied.
[EA-TK-PP] Super lieve 7 jarige haflinger merrie met potentieel!
Langcara schreef:WinBinChes schreef:Ja dat merk ik. Krijg ook helemaal geen reactiesNou ja, als we de winter overzijn dan hoeft hij eerst ook niet meer weg. Dan staan ze toch 24/7 buiten. Dan maak ik hem wel klaar. Kan de prijs ook omhoog!
Dat doet iedereen. Nu is het eigenlijk geen tijd van het jaar om te verkopen. Te veel aanbod, te weinig vraag.
Maar goed, als hij niet verkocht is dan maak ik hem volgende winter klaar. 

Langcara schreef:Evelijn schreef:Als hij echt de baas is dan is hij daar niet de hele dag druk mee. Daarnaast als hij redelijk dominant is verander je hem niet in een knuffelpaard. De dominante hebben niet iemand nodig die hem aanhaalt, als je echt een knuffel zoekt zou ik kiezen voor een paard wat niet te hoog in de rangorde is.
Hangt ervan af. Niet alle paarden zijn leider uit dominantie. Net zo min als je dat bij mensen hebt.
Je hebt paarden die gewoon leiding hebben doordat ze de anderen als een magneet achter zich aantrekken. Misschien omdat ze iets van vertrouwen geven naar de anderen toe of iets van wijsheid uitstralen, zonder dat ze iets afdwingen.
Gefeliciteerd Spaikey! Snel ophalen dat paard!