Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Spaansepony schreef:Weet er toevallig iemand nog een fokker in new forest pony’s of Duitse rijponys?
Als goed is moet er ook 1 regio Utrecht zitten. Jaren geleden heb ik deze man gesproken op de markt toen in Elst. Maar in die tijd zijn nummer kwijt geraakt. Had er toen 2 van hem overgenomen, hij fokte ze zelf.
Mer1980 schreef:Calis is toch overleden? Of zijn kinderen moeten het hebben overgenomen.
Belker schreef:Mer1980 schreef:Calis is toch overleden? Of zijn kinderen moeten het hebben overgenomen.
Kan best, zolang ben ik er uit. Ik woon naast de oude fokkers van stal Jacodi en die zijn ook helemaal gestopt. Iets met oude generatie……
Ik vind Raymond Kamphuis bij Zwolle een goedefokker.
Ik zou me niet tot een regio beperken. New foresters staan niet veel te koop en in een bepaalde regio zoeken beperkt het aanbod.
StalNollie schreef:P. Ligthart heeft nog weleens leuke staan
Via pb had ik je vd rakt al doorgestuurd die komt ook overal chippen dus weet vaak ook wel wat te koop.
Gulpje schreef:Ik heb zondag een date met een knappe 5-jarige Duitse ruin in Limburg (zijn de bakkers daar op zondag open eigenlijk asking for a friend?) Geen merrie en geen vos, maar wel heeel knap en hij schijnt ook heel lief te zijn.
Spannend!