Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jokari schreef:Kíj́k ! Dát is fijn ! Kleine Terror gaat de schrik van iedereen in jouw klasse worden.

Mars schreef:Hee super zeg, goed gedaan!
En ook die prijsuitreiking gaat steeds beter
applaus vindt ze een beetje eng maar ze steigerde iig niet meer én liet het lintje af geven. 
pien_2010 schreef:Hier mag je echt blij mee zijn. Ze komt super ontspannen over. De staart hangt mooi rustig omlaag. Het ziet er allemaal heel vanzelfsprekend uit en gemakkelijk. En dat is het natuurlijk niet. Echt prima gedaan.
vandaag voelde ze zoals thuis. Ze was een beetje aan het kijken toen we binnen gingen omdat het allemaal sportvelden zijn rond deze piste (tennis, voetbal, badminton) en er was een kamp ofzo, of een heel enthousiaste coach. 

kijk het is niet perfect maar ze voelde goed, ze deed haar best….
pracht dier is ze. 

(ze had niet door dat ‘die palomino’ achter haar stond.
Rêve was vandaag de enige palomino.
)
en wat is ze dan machtig fijn om te rijden. 
knappe draak is het

Hopelijk komt alles goed met dat meisje. 
heb haar een berichtje gestuurd voor wanneer ze wakker wordt want ik weiger te denken in ‘of’. Toen ik wakker werd en mijn gsm vol berichten stond van vrienden en kennissen hielp me dat enorm… heb net ook met haar vriend gepraat want vaak worden die wat ‘in de steek’ gelaten. 

Muga schreef:Gefeliciteerd met je mooie prijs!! Knappe merrie maar jij ook super goed gedaan na je grieperige weekje!
Hopelijk een snel herstel voor de gevallen amazone... sommige mensen gun je wat karma als ik zo lees hoe je mederuiter reageerde...
ik weet dat ik een goed paard heb, onervaren maar goed. Zij is degene die zichzelf omlaag haalt door neer te kijken op Rêve. In haar hoofd wint een ‘gewone knol’ het van haar sport gefokte maar Rêve heeft uitstraling en goede basisgangen…. Rêve is geen ‘recreatieknol’ kwa kwaliteit zoals ze dat dan oneerbiedig zeggen…. Ze doet het zichzelf aan… erken gewoon de kwaliteit van een dier en besef dat degene met de beste vorm van de dag de winst pakt. Vorige week had ik een ***dag. Tja dan eindig ik ook onderaan. Dat maakt mijn paard niet slechter of minder. De anderen waren beter. Klaar. Eigenlijk creëert ze haar eigen karma.petraaken schreef:gefeliciteerd met je 2de plaats. HOpelijk komt dat meisje er toch snel bovenop. Op de omheining terecht komen klinkt echt niet als stomme val die wel eens kan gebeuren.

Maflinger_S schreef:Wow, wat loopt "Terror" al netjes door de baan. Mooi constant inderdaad en zo te zien best relaxt. Goed gereden!
Je conculega's zullen wel een beetje balen: eerst kom je met Sammie de show stelen en nu heb je "Terror". Of je kunt rijden is al lang geen vraag meer (als het dat ooit al was).
thanks… dít is de Rêve die ik ken… ben zo blij dat ze zich comfortabel genoeg voelde om het te tonen en zo snel al.
er was zoveel aan het gebeuren (sportvelden rond de ring, veel beesten) en Rêve kan dan echt gewoon denken ‘whatever’ 
ze neemt mijn successen persoonlijk om een of andere reden.
ik mijd haar normaal tenzij ze dus zo iets doet dus ik heb geen ide of ik haar persoonlijk erger of dat ze het zichzelf gewoon graag moeilijk maakt. jokari schreef:Wat een lelijke opmerking van die ruiter. Die heeft het woord medeleven duidelijk niet in de woordenboek staan. Je zou die haast toewensen zelf een keertje te moeten worden afgevoerd.Hopelijk komt alles goed met dat meisje.

pmarena schreef:Kijk ze die ring in wandelen alsof ze dit al ik weet niet hoe vaak gedaan heeft

die ‘ik ben er, laat het feestje maar beginnen’ attitude van haar…. Dá’s mijn meisje… de wereld is bedoelt om aan haar hoeven te liggen. 
Mars schreef:Ze oogt wel echt een stuk constanter dan in de eerste paar proeven die je had geplaatst.
Mooi zo'n stijgende lijn! Kan begrijpen dat je heel trots bent.

de goede proeven geven moed en de slechte leren me lessen. 

gestoken door iets denken we gezien alles proper was. Als het morgen niet beter is misschien toch de DA bellen.

niet mijn DA. 

zolang dat spul ‘nat’ is ziet het niet uit.
Morgen even de droge borstel er over en hij is zo goed als nieuw.
als zijn manen ook zo bij groeien gaat het een plaatje zijn om te zien.