Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lavitabella schreef:ittakesmore schreef:[ [url=m/V5yfMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal morgen even duidelijke foto's maken!Maar Indy is aangekomen op stal veilig en wel, tot nu toe het makkelijkste paard wat ik ooit ontmoet heb.
![]()
Alles ging zo soepel, hopen dat het wel zo blijft ook hehe!
Volgens mij herken ik dit paard, dit is Inductor toch?
Erg gaaf dier !
Lavitabella schreef:Aaah wat ontzettend balen...
Verkeerd voer wist ik niet.. wel dat daar OC(D) van kon komen icm beweging. Voer komt wel om de hoek kijken als er sprake is van langdurig overgewicht maar lijkt me niet dat een paard van 3 daardoor al atrose heeft. Misschien is het inderdaad ontstaan door trauma.. maargoed hoe maakt ook niet uit, het is erg rot voor je
miereneter schreef:Cheyenne, wat een machtig mooi paard!
Liiesjjje, wat een tegenslag. Artrose is nu net wat je niet verwacht bij zo'n jong paard. Hoop dat het juiste paard snel op je weg komt.
Leuk Marritx. Ik neem aan dat je in een lage prijsklasse zoekt, als het zo moeilijk is?
Marritx schreef:miereneter schreef:Cheyenne, wat een machtig mooi paard!
Liiesjjje, wat een tegenslag. Artrose is nu net wat je niet verwacht bij zo'n jong paard. Hoop dat het juiste paard snel op je weg komt.
Leuk Marritx. Ik neem aan dat je in een lage prijsklasse zoekt, als het zo moeilijk is?
We zoeken rond de 6k ongeveer, maar het meeste wat online komt is ook snel verkocht
_shauniheyse schreef:Vandaag is ook eindelijk de merrie gekeurd waar ik 4 weken geleden ben naar wezen kijken.
Helaas wel wat opmerkingen ..
Op 1 kniegewricht was iets te zien
En een fragment in de kogel achteraan tussen of naast de sesambeentjes zij de dierenarts.
Het verslag moet ik nog krijgen maar dit is niet positief vind ik![]()
![]()
Voorlopig heeft het paard er geen problemen mee, het is ook niet gezegd dat dit ooit komt. Maar je weet nooit ...
Iemand hier ervaringen mee?
Het rotte is ook dat er afgesproken was dat keuring op eigen kosten is.
Dit zal ik nu maar positief bezien als voorkomen van eventueel nog veel grotere kosten