Miles is zeker bijgetrokken wauw! Als ik die rug zie zou ik er ook op willen kruipen hou wel van dat brede..
Zilver is knap ja en ze kijkt zo gefocust.. noem je haar altijd zilver als je haar roept of kort je het af?
Ja ik ben vandaag de hele dag lekker bij hem geweest. Hij doet het zo goed.. hij eet lekker, loopt een rondje, speelt met de bal en af en toe hinnikt die naar de andere paardjes als ze een stukje de track op gaan maar er zit totaal geen paniek of stress in..
over een week mag hij er waarschijnlijk bij en dan moet hij zich gaan gedragen als een heer!

overdag zie ik ze gelukkig wel vaker eten. Ze krijgen kuil (zeer nat kuil en heb liever goed hooi). En hij en ze moedet zijn al aardig afgevallen. Dus ben echt niet blij!! En de kleine shet die eet maar 2x per dag een klein plukje. Omdat die de shetten schuilstal uit word gejaagt waar de hooiruif staat
gelukkig gaan ze van de zomer 24/7 het land op. En erna zal ik dan toch iets anders moeten vinden, want zie nu gewoon de ribben vab alle 3 terwijl ze een aardige buik hadden toen ze kwamen..
Hopelijk groeit straks niet ineens weer zijn achterhand omhoog.

Snap dat je geen haast hebt. Ik opzich ook niet. Maar het is nu rustig op het werk dus komt nu het beste uit. En ach. Dan weet ze het ook alvast haha. Mooie voorpluk he 

Moeten natuurlijk goed kauwen op dat droge spul.