Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Ik kan niet dagelijks gaan. Ik ben met de fiets al bijna 1u onderweg enkele rit.
Heb nog een huishouden en een ander paardje dat verzorging nodig heeft. Dat trek ik allemaal niet.
En gisteren op de kliniek zei de receptie je mag naar dat gebouw gaan de dierenarts wacht op u. Ja 1,5u later kwam de dierenarts pas naar ons.
SVRL schreef:Art_Ificious schreef:Ik kan niet dagelijks gaan. Ik ben met de fiets al bijna 1u onderweg enkele rit.
Heb nog een huishouden en een ander paardje dat verzorging nodig heeft. Dat trek ik allemaal niet.
En gisteren op de kliniek zei de receptie je mag naar dat gebouw gaan de dierenarts wacht op u. Ja 1,5u later kwam de dierenarts pas naar ons.
Ik woon op 30km van de kliniek, werk als verpleegkundige en heb ook een huishouden en toch maakte ik de tijd om daar te zijn. Mijn partner is een volwassen man, die kan gerust wel even zijn plan trekken en mij helpen met de andere dieren. En de was en de plas, die kan wel wachten tijdens een crisissituatie.
Als je die tijd niet kan maken, loopt de communicatie veel moeilijker, dat is dan niet enkel de schuld van de kliniek.
Lynn_Nikita schreef:Wil je dat ik anders bel?
Oakland1990 schreef:Lynn_Nikita schreef:Wil je dat ik anders bel?
Als je geen eigenaar bent dan krijg je toch niks door. Zou wat zijn als je van iedereen zomaar resultaten kon opvragen. Ik moest al serieus moeite doen om mijn eigen paard zijn dossier te krijgen dat ie daar al had voor die bij mij kwam.
Ik zou wel blijven bellen of mailen. Pony is inmiddels bijna een week daar dus ze mogen wel wat gaan informeren naar wat er gevonden is of nog moet onderzocht worden. Ik herken equitom hier deels in... ik kreeg relatief snel resultaten maar beelden opvragen achteraf en nog enkele prangende vragen beantwoord krijgen duurde ook langer. Daar heb ik gerust 3x per dag voor gemaild.
Normaal gaan ze op equitom wel buiten als ze niet op boxrust moeten, daar zou ik op dit moment het minst van wakker liggen
SVRL schreef:@ Purny: dat TS dat niet kan, geeft haar nog niet het recht om Equitom of te branden. Als ze zelf bij de pakken blijft zitten en er niet met de neus bovenop zit, wordt er slecht gecommuniceerd. Dat is zo nij dierenartsen, maar ook bij reguliere artsen. Families die ik niet kan motiveren om aanwezig te zijn tijdens de momenten dat onze arts de families te woord kan staan, krijgen ook veel minder info als zij die er wel staan. Tja, dan moet je niet roepen dat je te weinig weet. Blijf bellen en sta er gewoon ipv een instelling af te branden.
Equitom heeft het leven van mijn paard gered en ik ga hen hier echt niet laten afbranden.
Nicje87 schreef:Ik walg af en toe echt van de reacties hier. Het maakt niet uit wat TS zegt en of doet het is volgens sommige toch nooit goed!
TS hopelijk weet je gauw wat meer en doe rustig aan. Meer als dat he momenteel al doet kan je niet doen! Mijn duimen draaien!
boyca schreef:Eens en ze kunnen zelf ook best een tijd aangeven wanneer TS het beste kan bellen om de arts te spreken
Ik vind dit echt niet kunnen en zou ook echt nog een keer bellen en dan toch even uit je plaat gaan dat je nu toch echt een arts wil spreken.
Babootje schreef:Dat vind ik echt onzin SRVL. Bodegraven is ook echt een megadrukke kliniek, hebben te maken met hetzelfde seizoen en of spoedgevallen. Daar lukt het kennelijk wel.
Furrow schreef:Naja het is een bedrijf, je zou niet 2 x afgescheept moeten worden...
Die vraag stel je jou toch ook niet bij andere diensten dat de verantwoordelijkheid bij de klant ligt