Annikoe schreef:Jullie gaan hard!
Gefeliciteerd Noor met je dochter! Bijna dezelfde naam als ik
@ Aurelia ik vind jouw filmpje zo mooi! Ik ben gewoon bijna jaloers op de manier waarop jullie samenwerken haha. Jack is ook wel heel erg om mij gericht en loopt overal achter mij aan, maar ik zou echt niet weten hoe ik dat cirkelen aan zou kunnen leren.![]()
@Kabayo welkom terug! De tijd is snel voorbij gegaan. Knappe date heeft Zilver zeg![]()
@Renee, Miles ziet er echt uit als een tank haha! Ik begrijp best dat je hem soms niet kan houden. Gewoon kwestie van oefenen en dan zal het vanzelf wel goed komen
@Biancalaylo, wat schrikken zeg dat hij er zomaar vandoor ging! Gelukkig kwam hij wel weer bij je terug. Zoals jij het beschrijft had hij er wel lol inWel knap dat je hem los durft te laten, ik durf dat echt niet hoor.
@Fransje, Jack heeft geen deken om, hij verhaart ook nog niet en zit gelukkig nog goed in zijn vacht. Ze hebben onbeperkt ruwvoer en een hoekje in de paddock waarbij ze vrij goed uit de wind kunnen staan.
Ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd, sorry als ik iemand heb overgeslagen
Ik was vanmiddag bij jack en OMG WAT IS HET KOUD!niet. nor-maal.
Iemand vroeg naar zijn ontworming geloof ik, ze hadden eitjes gevonden van bloedworm (50 epg, niet heel veel dus) en heeft ook echt ontworming gekregen tegen bloedworm. Dat was twee weken geleden. Vanmiddag zag ik hem mesten en dat was gelukkig eindelijk weer vast! Alleen het was wel de eerste keer dat ik er een paar rode wormpjes op zag. Is dit een goed teken, in de zin van: de wormen komen er uit? Of is dit een slecht teken, in de zin van: hij heeft dus nog steeds bloedworm?Ik weet niet hoe lang zo'n wormenspuit werkt. Is het juist goed of slecht als ze in de mest erbij zitten? Ik voel me echt dom zo, dat ik dit niet weet
![]()
Verder was hij lekker fris vandaag, vooral door de kou en de wind. Samen lekker gespeeld en gerend in de bak, voor het eerst dat hij zo fanatiek mee deed, echt leukBokken, springen, achter mij aan rennen etc
Ik heb hem niet losgelaten haha dat was iemand anders