Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

toch de paarden die al zadelmak zijn. Arabiertje* schreef:Siska is een brave pony, maar ze moet weidegang hebben en dan denk ik dat je daar echt een zalig beestje aan kunt hebben... Ze heeft dat meer nodig als eender ander paard hier op stal eigenlijk... Ze gaat nu nog wel buiten, maar ze komt nog te kort.En vind het erg sneu eigenlijk voor haar... Het zou goed zijn voor haar als ze ergens heen kan waar ze bijvoorbeeld een halve dag op de wei kan staan, maar dan zit je met het probleem dat ze nog geschoren is... Ik stuur je een PB nathe.

[/quote]
Ik sta bij Rijhal Dierckx in Zammel.
.

, maar goed, daar let ik niet meer op)
Hoop dat je gauw iets leuks vindt hoor.
Galop ging bagger (kwam door mijn eigen spanning) rechtsom overkruisd wat ik niet doorhad
en niet hoorde dat ze het wel zei. Ik vond het wel al erg hobbelen, kon ik me van vorige keer niet herrineren, haha. Stomme ik. Andere kant eerst verkeerd, toen goed, maar toen kreeg ik hem haast niet terug. Puur omdat ik me vast klem van de spanning. Niet dat hij heel erg ging racen ofzo hoor, maar moet nog veel leren merk ik wel.