"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:01

hahah wat een verhaal het boeit mij echt niet wat anderen van mij of mijn pony vinden en al helemaal niet wat ze van mijn dekjes (hihi ik heb er welgeteld 2) vinden

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 22:10

ik heb ook "maar" 3 dekjes hoor Knipoog En gebruik vaak dezelfde hahaa

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:02

Getver, wat een snol! Ik word juist belachelijk gemaakt omdat ik altijd de laatste mode heb voor m'n bijrijdpony Nagelbijten / Gniffelen Maar ik rijd ook met gewone dekjes, ligt er maar net aan wat voor bui ik heb Knipoog Net als dat je soms gewoon een trui en een broek uit de kast trekt om naar school te gaan en de andere keer een blouse met rok o.i.d. Lachen
Jeetje, wat een verhaal, ik heb ook een wollige boerenknol met een veel te groot hoofd, echt geen plaatje 's winters. Maar als zo iemand zo tegen mij zou beginnen zou ik het ook niet erg vinden als Lies uithaalt *LOL* Ohh.. gemeen! *LOL*

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 18:32

Hahhaa vond het ook wel goed van mijn merrie dat ze uithaalde ja...Die Fries zat haar de hele tijd te irriteren dus ja Knipoog Mijn merrie trapt niet snel hoor.

Meestal trek ik gewoon een rijbroek aan. Heb nu al 2 dagen een rijbroek aan die wit is op de kont haha Tong uitsteken

Heb namelijk maandag zonder zadel gereden Schijnheilig

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:41

Hoezo jaloers op jouw mooie knol Huilen van het lachen
Ik zie liever trouwe teddybeertjes met normale mensen erop dan bekakte friezen (NEE ik zeg niet dat elke fries bekakt is, heb het over deze) met barbies erop die haar jaloezie niet kan remmen door 'mooie' dekjes te kopen

Huilen van het lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 19:19

Hahhaa bekakte Friezen met barbies erop geweldig Huilen van het lachen

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:37

weetje waar ik aan dacht....misschien zit zze wel hier op bokt? of is dat ook uit de mode

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:16

wow! die heeft lef!!!
wel goed van je merrie dat je uithaalde naar haar fries :p een merrie met pit Knipoog
wanneer ik thuis ga wandelen (België, Brabant) zie je niet zoveel paarden onderweg... en zeker geen gladgeschore Friezen met een wit Ankydekje...maar ik kan het me wel voorstellen hoe het er moet uigezien hebben!

maar dat wit Abkydekje, bestaat dat ook al niet enkele jaren... is dat dan ook niet uit de mode? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:06

OKe, ik geef toe, ik kan mijn fries ook vreselijk optutten.. Clown
maar dit gaat echt heel ver, iemand zó afzeiken Hamer
vreselijk, heb bewondering voor je dat je zo rustig bleef.Lachen!

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 23:34

Jeetje, zo'n verhaal zou echt zo'n verhaal zijn uit de penny. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik vraag me af waar ze het lef vandaan haalt, sorry hoor maar ik vind persoonlijk de harryshorse dekjes nog leuker dan de ankypads. Jeetje waar bemoeide ze zich mee.
Wel mooi dat laaste. Knipoog
Wees jij maar trots op je ijslander , zou ik ook zijn! Bloos

supje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 00:17

goh wat een verwaand mens zeg, wat maakt het nou uit wat voor dekje ,zadel ,harnachement hebt
zolang het maar goed past, ik koop ook wel eens goedkope of dure spullen ,maar zal nooit iemand beoordelen op waarmee ze rijden Cool

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 11:14

@ Supje

Precies vindt ik ook. Zo lang het tuigage maar past en schoon is. Dat vindt ik veel belangrijker dan een dekje van 50,-

Ik heb ook een heel duur zadel enzo. Lach echt niemand uit die met een ouder zadel rijdt hoor. Als het maar past toch?

Echt een verhaal wat zo uit de penny zou komen ja....hahaha Clown

Friezen optutten is soms heel mooi. Met wit dekje en witte bandages. Heb ook een tijd Friese paarden gereden ook op wedstrijd. Met wit dekje enzo. Prachtig hoor, maar om dan iemand belachelijk te maken omdat hij of zij een ander dekje heeft vindt ik te ver gaan....

hahaha dat Anky dekje bestaat al een tijdje ja Tong uitsteken Maar die zijn toch tijdloos volgens velen? Schijnheilig

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:34

nadientsjuu schreef:
jemig wat een verhaal.. dat je dat mokkel niet een slag voor dr kop wou geven! vind wel dat je het goed heb opgelost

Inderdaad! Dat er zulke mensen bestaan. Gadverdamme zeg

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:42

_Skess_ schreef:
hahaha dat Anky dekje bestaat al een tijdje ja Tong uitsteken Maar die zijn toch tijdloos volgens velen? Schijnheilig

Niks is tijdloos Nagelbijten / Gniffelen . En je hebt voor de helft van dat geld zo een namaak. Daar mist alleen het logotje Anky maar op Huilen van het lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 11:43

Is echt waar hoor, Anky dekjes worden in dezelfde fabriek gemaakt als andere shabrakken zoals harry's horse pads.

Je betaald alleen 25,- extra voor het Anky logo Huilen van het lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:53

Sorry hoor maar kwalitatief zit er wel degelijk verschil in dus het gaat niet alleen maar om het merkje (wel grotendeels)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 18:51

Niet? De pads zijn bijna hetzelfde qua laag aan de binnenkant hoor Knipoog

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:06

haha aan mij zou ze niet eens woorden hebben vuilgemaakt... Zonder zadel (dus zonder mooi dekje) in een vuile jeans met vuile botinnen. Of zou de kleur van mn neckrope uit de mode zijn??? Pling

edit: en mijn langharige wintermonster niet te vergeten natuurlijk, met manen die in alle richtingen staan en een dikke berevacht Go jij! Go jij!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 19:58

Heerlijk toch zonder zadel? Rijd ook zo vaak zonder zadel. Echt heerlijk Haha!

Manen die alle kanten op staan? Goh waar ken ik dat van Tong uitsteken Heerlijk Haha!

Rowtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 01:31

Pff zo die heeft lef zeg.
Jij hebt je goed in kunnen houden. Bloos
Jammer dat ze er niet afgevallen was. Sigaar