en 1x op concours midden op de oxer gevallen, paard bleef er doorleuk voor staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

toen is die gek opeens ervandoor gegaan en lag ik ernaast :S pijnlijk maar het ging weer.. dus ik weer opstappen en ja hoor daar ging die weer
ik ben er weer afgevallen maar dit maal had ik heel erg veel last van mijn arm,, degene die les gaf geloofde me niet en die heeft een andere pony gehaald,, maar nee hoor ik kwam er niet op.. we zijn later naar de huisarts gegaan en ik werd doorgstuurd naar het ziekenhuis en daar bleek dan egt dat mijn arm gebroken was :S maar net onder de schouder dus in het gips kon niet :|
) Lacrymosa schreef:Van Luna haar paard.
Zij kon er niet mee rijden omdat ze last van haar rug had, dus wou ik op Cassandra kruipe, maar Cassandra is 1 kennig, dus ze bokte mij er af en ik ben er serieus van gevallen.
Had een grote blauw-paarse plek aan mijn heup en die liep zo door tot aan mijn rug.
Cassandra had mij er af gegooid aan de omheining, dus ben ik daar op de balk gevalle.
En eigelijk had ik ook wel wat gedronke, dus was ik niet volledig nuchter.
(Ik weet dat het niet slim is om half-dronke op een paard te kruipen, zeker niet op een groot paard van 1.80m die 1 kennig is en serieuz haar kuren kan krijgen.)
is 2x gebeurd, 1 keer vanuit galop met een western paardje die struikelde ofzo, en 1x met een paard op ponykamp die ging op een balkje staan
verder ben ik 1x met me hoofd tegen de wand aan gevallen (niks aan overgehouden, had het niet eens gevoeld
) en in de les 5x van een pony af gevallen buiten en 4x in de buiten bak 

takkie_muis schreef:wow dat is best heftig

sax89 schreef:in crosgalop tegen de bakrand aangesmeten. heup gekneusd
en 1x op concours midden op de oxer gevallen, paard bleef er doorleuk voor staan