Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbara1970 schreef:hoi ik hoop dat ze weer helemaal beter wordt, zowel voor je paardje als voor jou, volgens mij be je een harstikke lief baasje .
Nog 1 tip, ik heb het paar maanden geleden meegemaakt met een paardje en ware eigenlijk beetje zelfde symptonen, ook dikke benen, niet eten koorts. De dierenarts kon niets vinden uiteindelijk kwam een goede vriend langs en hij zei ja hoor dat is leverbot. Heb er nog nooit van gehoord maar het is een ziekte die bij schapen voorkomt, en omdat paarden het bijna nooit krijgen zoekt een dierenarts er ook niet naar. Ik de dierenarts gebeld en ja zou kunnen zei hij, toen heeft hij een of ander drankje gemaakt moest walter eenmalig innemen, helaas was Walter te ver heen hij was al doodziek toen hij binnenkwam en hebben we hem in overleg met de dierearts toch maar inlatenslapen.
Op mijn oude site staat het hele verhaal http://www.manege-veluwe.ismijnpaard.nl kijk even bij rust zacht lieve walter.
Weet je wil je niet bang maken hoor hij kwam doodziek en broodmager binnen en hij had totaal geen reserve meer heel wat anders als jouw paardje
Waarschijnlijk heeft jou paardje wat anders maar moest er toch aan denken toen ik je verhaal las omdat de symptonen eigenlijk hetzelfde zijn.
Nou meid sterkte en een dikke knuffel voor pascha en hoop dat ze weer helemaal beter wordt