Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:Ja mensen en dan komt hier uiteindelijk het bericht van Stichting de Bleskolk die sinds mei j.l. onder Stichting Karaktar valt......
Dit bericht bevestigd nogmaals dat wij gelijk hebben, het is me zojuist toegestuurd:Citaat:Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw mailbericht. Wij hebben inmiddels de berichten op de door u gezonden link gelezen. Inderdaad heten we sinds medio dit jaar officieel Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie. Wij zijn niet bekend met Stal Duin en Daal, noch met Stichting Horses Care Good.
Ik heb uw bericht neergelegd bij onze Raad van Bestuur die zich hierover zal buigen.
Nogmaal hartelijk dank dat u zo alert bent geweest om dit naar ons door te sturen.
Met vriendelijke groet,
I.S. (Ingrid) Huijser
Secretaresse/Redactiemedewerker
Kwaliteit, Innovatie en Communicatie
Karakter
Horalaan 5
Postbus 68
6710 B Ede
t. 0318-676776
f. 0318-676612
i.huijser @karakter.com
www.karakter.com
Ze hebben hier een zaak die wat mij betreft het einde van stal Daal en Duin en de Stichting Horses Care Good mag betekenen.....
Eigenlijk verwachtte ik dit al maar nu het zwart op wit staat schrik ik toch wel héél erg.![]()
slimmerik schreef:Ik zie dat Professor online is..... Kom maar op zou ik zeggen !!
terorita schreef:al is de leugen nog zo snel..........
Kimberley77 schreef:Zo dan en nu een bak koffie