Winddancer schreef:[
Ja en dat weten we nu wel.
Nogmaals blijft het een welles nietes spelletje waar niemand wat mee opschiet.
Over 100 pagina's zijn we nog precies op DIT punt.
Dus daarom vraag ik mij af waarom iedereen de moeite blijft doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djennke schreef:haha als jij van een halve dag rijzen een paard op wedstijd rijden enz enz savonds thuis komt beetje teleurgesteld.. want dat is iedereen zonder winst.. en dan ook nog op bokt de volle laag krijgen.. want ondertussen hadden ze het al opgezocht.. dan zou ik ook geen trek hebben.. jij wel dan??
liza van loon schreef:Woow serieus wat een ophef, wist niet dat dit zo heavy was.
Ben het er mee eens dat van te voren zo'n ophef over een wedstrijd maken misschien niet zo slim is, mensen gaan dan nogal hoge verwachtingen scheppen. Snap wel dat je het graag wilt vertellen enzo maar dan krijg je dus ook de gevolgen ervan. Maargoed ik snap wel dat je je beetje poedersuiker voelt, geen winst rijden en iedereen die over je zeikt. Je roept het (onbewust) misschien dus een beetje op je af, maar je verdient het niet om zo afgebekt te worden. 't is gewoon jammer dat het niet zo ging, maar so what, life goes on. Leer ervan.
0ojannekeo0 schreef:liza van loon schreef:Woow serieus wat een ophef, wist niet dat dit zo heavy was.
Ben het er mee eens dat van te voren zo'n ophef over een wedstrijd maken misschien niet zo slim is, mensen gaan dan nogal hoge verwachtingen scheppen. Snap wel dat je het graag wilt vertellen enzo maar dan krijg je dus ook de gevolgen ervan. Maargoed ik snap wel dat je je beetje poedersuiker voelt, geen winst rijden en iedereen die over je zeikt. Je roept het (onbewust) misschien dus een beetje op je af, maar je verdient het niet om zo afgebekt te worden. 't is gewoon jammer dat het niet zo ging, maar so what, life goes on. Leer ervan.
Ben ik het mee eens..
Maar volgens mij had ze er zelf óók hoge verwachtingen van, anders had ze wel door gezet en nog een wedstrijd gereden...
geit schreef:volgens mij had ze daar geen tijd voor vanwege dat andere paardje plus de afstand ofzo
0ojannekeo0 schreef:geit schreef:volgens mij had ze daar geen tijd voor vanwege dat andere paardje plus de afstand ofzo
Als je iets heel graag wil dan maak je daar imo tijd voor.
Djuukiej schreef:Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury?
En ook om je zelf meteen te verdedigen over de topics die je geopent had over 'het mysterieuze boktpaard' door te zeggen dat het aan Kelly lag, dat zei 't wilde, vind ik eigelijk erg laag van Shanna. (Ook al zou 't zo zijn, je wilde het zelf!)
Pascha schreef:Mag ik vragen hoe je dat nu al doet dan, zonder Taco? 3 paarden rijden en een studie waarvoor je heen en weer moet rijden, heb jij meer uren in de dag zitten dan 24 ?
Pascha schreef:Geit, Ik neem aan dat die HBO opleiding niet in Silvolde zit ......
Pascha schreef:Geit, Ik neem aan dat die HBO opleiding niet in Silvolde zit ......