Over een kwartiertje ga ik hier van huis weg en ga ik naar tentenkamp.. Ff gewoon kijken. Heb niks in me hoofd wat ik nog moet hebben... Zie wel waar ik mee terug kom!
Ik ben net terug. Ik heb een onwijs leuk fleece vest/jas van Kentucky een bruine gekocht(was alleen wel beetje duur haha) En een nieuwe winter jas, een zwart bomberjack van Happy Valley.
Ik kom der ook net vandaan en ik heb een waterdicht deken gekocht 0grams, liksteen, nieuwe chaps, anti-klit spray, handschoenen en zo'n soort skippybal voor in ze box ze hadden echt onwijs mooie halsters en shabrakjes van scappa maar ik heb nog 3 halsters en heb nog geen shabrakjes nodig..
nou ik had een new zeelanddeken maat 195 gekocht, kom ik thuis pas m bij mn paard. heeftie blote billen! zie ik op het (tweede) kaartje wat eraan hangt dat het een 175 is :S ik woon niet dicht bij hyporama maargoed misschien ga ik het toch maar ruilen ook al was het maar twintig euro.
Ik ben vanmorgen ook nog maar even geweest en ben thuisgekomen met een Ankydeken, helaas niet in de aanbieding, wel een erg mooie deken. Die dekens van de aanbiedingen was ik nou niet zo kapot van, het zijn bijna allemaal dekens van het merk Global en mijn ervaring is dat je daar niet zo lang mee doet. Verder was het Tentenkamp weer zoals ieder jaar: ze doen net of ze geweldige aanbiedingen hebben, maar vaak is het gewoon dezelfde prijs als altijd.
Jaaaahaaa. Ben uiteindelijk vandaag ook geweest. Mijn moeder wil ook weer gaan rijden, dus heeft vandaag ook de benodigde spullen daarvoor gekocht. Jive had ook een nieuwe zweetdeken nodig. Deze hebben we uiteindelijk van mijn vader cadeau gekregen. Jeetje en wat een rij voor het gratis borduren. Onze ouders waren zo lief daarop te blijven wachten.
Het grappige was nog de opmerking van mijn moeder toen we er s'middags aankwamen. '' Moet je al die mensen met al die tassen zien, belachelijk''. En ja hoor wie liepen er net als de rest weg met tassen vol?
De familie de Vries
Hier zijn we dus uiteindelijk mee vertrokken:
-Ankypad Wassabi - Kobaltblauw sjabrakje voor onze shetlander (met naam) -Paardrijbroek Happy Valley Polo -Hooinet - 3 zakken paardenbrokjes (leuke aanbieding 5 euro voor 3 zakken) -Paardrijhandschoentjes ( 2 paar voor 7,50) - Zweetdeken -Happy Valley schoudertas - Cap (ook uit de aanbieding, zag er ook goed uit en goedgekeurd natuurlijk ) - 1 paar Staphorse sokken
eerlijk gezegd vond ik ze foeilelijk maargoed ieder zijn smaak ik neem aan dat we het over dezelfde hebben? de lak (zwart of blauw) happy valley tassen. maar ach ik gebruik het nu maar gewoon als wedstrijdtas voor alle extra spulletjes
ik heb de zwarte maar dat had mijn zusje uitgekozen die blauwe vond ik nog iets minder lelijk. maargoed ik kon niet eens kiezen tussen lelijk en lelijk
gelukkig had ik er maar 1
ik heb gekocht: een new zeeland deken, een staldeken (voor eronder als het echt koud is), een slof, beugelriemen, beugels, ophangsteunen voor de zadels.
Laatst bijgewerkt door Sash op 22-10-06 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt