Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

amondi schreef:Vertaling: Hoera ik mag in mijn eigen dagboek schrijven. Wat een sukkels dat ze geen gelukkige paarden herkennen. Bla, bla bla, 1 steentje kan grote golven veroorzaken...
Ze is een fantastische baas, neem nou dat meisje dat pas na 1 maand haar mond open durfde tedoen! Had mevrouw Vivian K toch maar mooi voorelkaar gekregen! Anders was ze nu nog een moeders kindje.
Vuil tuig is het, ik weet het nu zeker. Maar wel zenuwachtig! Volgens mij hebben we succes.
juniper schreef:amondi schreef:Vertaling: Hoera ik mag in mijn eigen dagboek schrijven. Wat een sukkels dat ze geen gelukkige paarden herkennen. Bla, bla bla, 1 steentje kan grote golven veroorzaken...
Ze is een fantastische baas, neem nou dat meisje dat pas na 1 maand haar mond open durfde tedoen! Had mevrouw Vivian K toch maar mooi voorelkaar gekregen! Anders was ze nu nog een moeders kindje.
Vuil tuig is het, ik weet het nu zeker. Maar wel zenuwachtig! Volgens mij hebben we succes.
Mag ik even opmerken dat ik geen moederskindje ben of was? Denk eens na, alles wat die rancher zegt is onzin mensen, het is doctor Phill niet!
Citaat:Misschien een gek idee maar Aequor kunnen jullie ook nog mailen, dat is een stage aanbieder, wie moest ik pbén voor het adres?
Citaat:Willen jullie allemaal even gaan nadenken voordat je iets op dit forum plaatst: alles wat mogelijk kan dienen als bewijsmateriaal tegen VK graag per PB naar Door sturen en NIET op dit forum plaatsen. Tante Vivian leest lekker mee, we hoeven haar niet uitgebreid de tijd te geven om zich op de argumenten cq bewijzen te beraden.
.silvana schreef:Erna, ik heb spanje gemaild maar wacht nog op antwoord.
Erna208 schreef:silvana schreef:Erna, ik heb spanje gemaild maar wacht nog op antwoord.
Had dit bericht liever via pb of email gehad![]()
Want zoals je terecht zelf zegt, VK en co. lezen mee.
En bepaalde info is niet voor hun ogen bestemd.
russel schreef:Op zo een moment hebben we een besloten forum nodig he?? Zoiets moet tijdelijk aan te vragen zijn, dus voor geregristreerde bokkers die in dat forum kunnen lezen en posten en nieuwkomers alleen posten via PB van topicstarter.