Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetselina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:46

Vind het echt dieptriets van VK!!!
Al iets gehoord van BIT??

_Spooky_

Re: Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:50

okay...geziend de reactie twee berichten voor mij is rancher online....zou ik nu en pb krijgen dat hij niks te vrebergen heeft en dat we gerust op zijn kosten langs mogen komen om zn mooie paarden te bekijken?

Ik ben benieuwd!!!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:52

damn is die site traahaaag zeg, en dat met 1 gebruikerSSSSSSS

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:54

je kan lu lllen wat je wilt, maar uberschattige fotos

Tatyana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 17:56

Hey patrick...

Ik zou graag ook een analyse hebben... Ik hou ervan om mezelf vanuit een ander oogpunt te bekijken, ookal ben ik een "moeilijker geval"

Thanks...
Tatyana

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:01

toch wel grappig: op hun site met "reacties klanten" staat er zo 1 tekstje... Hebben ze dan waarschijnlijk ook nog zelf getypt, zou me niets verbazen... Toch ook wel leuk om te zien dat ze zich opjagen aan ons: eerst een bericht sturen dat ze er zich nietmeer mee bezig houden en dat ze afstappen van het forum. Stiekem komen ze dus blijkbaar wel nog kijken om te zien wat er over hen gezegd wordt, haha, zo achterdochtig... In zoiets heb ik echt plezier, zo kinderlijk... En eigenlijk zou je niet moeten vragen of er iemand mag gaan kijken van ons, zeker geen afspraak maken ofzo... ALS er ooit iemand gaat kijken, moet het verassingselement er blijven, anders zouden ze wel eens voor een dagje al hun uitgemergelde paarden ergens in een donker hoekje kunnen zetten en de nog min of meer normale paarden alleen daar laten, in het zicht...

juniper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:05

amondi schreef:
Vertaling: Hoera ik mag in mijn eigen dagboek schrijven. Wat een sukkels dat ze geen gelukkige paarden herkennen. Bla, bla bla, 1 steentje kan grote golven veroorzaken...

Ze is een fantastische baas, neem nou dat meisje dat pas na 1 maand haar mond open durfde tedoen! Had mevrouw Vivian K toch maar mooi voorelkaar gekregen! Anders was ze nu nog een moeders kindje.

Vuil tuig is het, ik weet het nu zeker. Maar wel zenuwachtig! Volgens mij hebben we succes.

Mag ik even opmerken dat ik geen moederskindje ben of was? Denk eens na, alles wat die rancher zegt is onzin mensen, het is doctor Phill niet!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Ik zie alleen maar een deel van de hond op die foto, waar is de rest van het lijf?

Mag je trouwens je forum wel zo publiekelijk "promoten" ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

juniper schreef:
amondi schreef:
Vertaling: Hoera ik mag in mijn eigen dagboek schrijven. Wat een sukkels dat ze geen gelukkige paarden herkennen. Bla, bla bla, 1 steentje kan grote golven veroorzaken...

Ze is een fantastische baas, neem nou dat meisje dat pas na 1 maand haar mond open durfde tedoen! Had mevrouw Vivian K toch maar mooi voorelkaar gekregen! Anders was ze nu nog een moeders kindje.

Vuil tuig is het, ik weet het nu zeker. Maar wel zenuwachtig! Volgens mij hebben we succes.

Mag ik even opmerken dat ik geen moederskindje ben of was? Denk eens na, alles wat die rancher zegt is onzin mensen, het is doctor Phill niet!

Ze bedoelde het sarcastisch

Erna208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:10

Ja, de foto's met die goedgevulde Sint Bernard zijn leuk.
Patrick, heb je ook foto's van de twenter arabier hengst voor ons ?
Je weet wel, Sha Bajko.
Telefonisch heb je me op een zaterdagavond in september jl. toegezegd dat ik zowel foto's als een video van hem kon krijgen / inzien, dus daar ben ik nu wel heel benieuwd naar
Of moet de video nog uitgevonden worden ????

juniper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:18

Tja, sorry voor mijn felle reactie, maar....come onnnnnn, zoals V. en P. het nu brengen veranderd het meer in een slechte grap of slechte soap, en het is inmiddels zooooo duidelijk dat onze Doctor Phill en zijn 21 jarige bedroomtoy compleet uitgel*lt zijn....
Afterall, it's just the ism, in this is all just a BAD defence machanism

nance1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:48

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:23

Wat een verhaal zeg....ik bllijf het volgen. Hopelijk kan er iets tegen gedaan worden.

Antgillya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:35

ik heb alles gelezen vandaag, echt heel erg!

Misschien een gek idee maar Aequor kunnen jullie ook nog mailen, dat is een stage aanbieder, wie moest ik pbén voor het adres?

verder voor iedereen die er is geweest en slechte ervaringen heeft sterkte!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:45

Marmot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:44

Willen jullie allemaal even gaan nadenken voordat je iets op dit forum plaatst: alles wat mogelijk kan dienen als bewijsmateriaal tegen VK graag per PB naar Door sturen en NIET op dit forum plaatsen. Tante Vivian leest lekker mee, we hoeven haar niet uitgebreid de tijd te geven om zich op de argumenten cq bewijzen te beraden.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 08:50

Antgillya schreef:
Citaat:
Misschien een gek idee maar Aequor kunnen jullie ook nog mailen, dat is een stage aanbieder, wie moest ik pbén voor het adres?

Naar mij graag!
Alvast bedankt!!!

Verder nieuws van Tom (concours) hij wil ons graag helpen met de website, maar voor inhoud en dergelijke niet aansprakelijk gesteld worden.
Dus hij doet de opzet....en weet ik veel hoe je dat noemt (ben net uit bed )
En ik ben administrator, dus voor inhoudelijke zaken.....moet je bij mij zijn!!!

Ik laat jullie wel weten als er op de site wat te zien valt.

Marmot schreef
Citaat:
Willen jullie allemaal even gaan nadenken voordat je iets op dit forum plaatst: alles wat mogelijk kan dienen als bewijsmateriaal tegen VK graag per PB naar Door sturen en NIET op dit forum plaatsen. Tante Vivian leest lekker mee, we hoeven haar niet uitgebreid de tijd te geven om zich op de argumenten cq bewijzen te beraden.

Inderdaad......foto's, verhalen, harde bewijzen.....naar mij!!!
Heb je zelf actie ondernomen door iemand aan te schrijven van een blad, een tv-programma......meld dat ook even aan mij!

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:33

Ik snap echt niet hoe iemand zo ongelooflijk dom kan zijn dat ja zulke reacties moet plaatsen om jezelf te 'bewijzen'. Je maakt jezelf er alleen maar belachelijk mee. En dan hebben we het hier zelfs over 2 van zulke personen .

Dat van dat je maar langs moet komen en je alleen maar mooie paarden ziet... Ja als je alle wat er niet uitziet verkoopt en daar een stel arabiertjes voor terug koopt, hoe lang zal het duren voor die er even slecht uitzien als die anderen?

En karakteranalyses van Patric? Laat me niet lachen, zal ik er een van jou maken?

Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, ze zorgen zelf wel voor hun slechte naam.

DunjaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:00

heel veel succes dames!!!
ongelooflijk zeg!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:40

Overigens, geen reactie van Bit ontvangen. misschien moeten anderen eens proberen, met name de gedupeerden van VK?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:40

Zou dat soort dingen mischien beter per Pm aan door, doorgeven.Aangezien VK hier mee leest.Je weet niet wat ze met de info doet.

Erna, ik heb spanje gemaild maar wacht nog op antwoord.

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:11

silvana schreef:

Had dit bericht liever via pb of email gehad

Want zoals je terecht zelf zegt, VK en co. lezen mee.
En bepaalde info is niet voor hun ogen bestemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:28

Erna208 schreef:
silvana schreef:

Had dit bericht liever via pb of email gehad

Want zoals je terecht zelf zegt, VK en co. lezen mee.
En bepaalde info is niet voor hun ogen bestemd.

Op zo een moment hebben we een besloten forum nodig he?? Zoiets moet tijdelijk aan te vragen zijn, dus voor geregristreerde bokkers die in dat forum kunnen lezen en posten en nieuwkomers alleen posten via PB van topicstarter.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:28

Veel moed met die website en alle andere acties

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:31

russel schreef:
Op zo een moment hebben we een besloten forum nodig he?? Zoiets moet tijdelijk aan te vragen zijn, dus voor geregristreerde bokkers die in dat forum kunnen lezen en posten en nieuwkomers alleen posten via PB van topicstarter.

www.wyger.nl < gratis webruimte met sql
www.phpbb.nl < software voor een forum zoals bokt. dat gooi je op die webruimte, en dan laat je alleen bepaalde mensen toe om te schrijven en lezen.

easy as that