Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
margreet_joy schreef:mesastamp schreef:UPDATE ik ben bij de duitse geweest net en daar hadden ze de dekens only in 1.55 wel leuke.. gewoon ff kleuren en met die rare werkjes een dikke kwaliteit fleece wel de moeite waard in duitsland is alles hetzelfde als de nederlandse alleen goedkoper!! dekens 14,99 zomerdekens ook verschillende kleuren goede kwaliteit en de dekjes waren heel mooi, grijs met bordeaux rand.. bordeaux dekje met weet niet welke rand de donkerblauwe met ruitjes........ dus mensen met grote paarden hebbe er wa aan.. haha mijn e pontje niet.. enne de dekjes weet ik niet wat voor maat rare maat.. zeker niet voor ponys in ieder geval!
Hoe zagen de zomerdekens eruit? wat voor materiaal was het?
Tinkelbel schreef:Een vriendin heeft voor mij een halster, shampoo en manenspray gehaald.
Vanaf 7 april heb ik ook nog de longeerlijn en het hoevenbalsem
paars schreef:Waarom nou dat verschil met die regio's! Wij willen ook rijbroeken, bodywarmers en longeerlijnen...
Heeft iemand die zweetdeken al eens vastgehouden? Is dat wat?
(misschien staat het al ergens in dit topic, maar ik ga toch echt geen 19 pagina's doorspitten... }> )
kimmie261 schreef:is er iemand bij de lidl in oudenbosch geweest,of in halsteren???
en weet iemand of de rijbroeken daar uitverkocht zijn???
ZeFaNa schreef:Toch vind ik het gierig dat ze in regio 1 geen rijbroeken en bodywarmers enzo verkopen! Ik wil ze ook