pharagirlke schreef:dat stukje snap ik niet helemaal.
ik antwoord op vragen.
Ik bedoel met "ze blijft zo lekker happen" dat het leuk blijft om te reageren omdat jij dat ook blijft doen. Als je niet meer zou reageren is het topic zo doodgebloed...
Tevens vind ik dat wij (ik in ieder geval) toch "wijzer" zouden moeten zijn, al is het alleen al vanwege een leeftijdsverschil. Ik behoor beter te weten dat een meisje van 14 jaar op de kast te jagen
. Dat is niet eerlijk, zeker niet als half bokt mee doet.Dus, mij zal je niet meer horen (over je hengst dan...)
. Behalve een stoere brul op het erf is hij lief en rustig, ook toen de slang van de bronchoscoop naar binnen werd geschoven (hij is goed opgevoed
!), maar toch is het even plannen met het paard van de vorige klant en met het paard van de volgende. Normaal kun je langs elkaar heen lopen, maar in dit geval is het wachten tot de één helemaal uit zicht is voordat je met de ander kunt komen.
Ik kan mij niet voorstellen dat alle huidige goedgekeurde Haflingerhengsten te heet in hun hoofd zijn
. Een ponyhengst kán zogenaamd niet lastig zijn, wacht maar tot je eens een KWPN-hengst in handen krijgt.
)